سوپرمارکتی برای آشپزخانه

۰
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مدل سوپرمارکت کابینت آشپزخانه فضای کمی از آشپزخانه منزل را اشغال می‌کند و می‌توانید در کوچک‌ترین فضا نیز این طرح از کابینت‌ها را نصب نمایید.
سوپرمارکت کابینت آشپزخانه

کابینت سوپر مارکت‌دار چیست؟

امروزه به دلیل کمبود وقت خریدهای روزانه جای خود را به خریدهای هفتگی داده‌اند. جای دادن خریدهای هفتگی و ماهانه، طبقه‌بندی و نظم‌دهی آن‌ها به نحوی که همواره در دسترس باشند کمی دشوار است، به خصوص اگر فضای کافی در کابینت برای این منظور نداشته باشید. برای حل این چالش اکسسوری‌های داخل کابینت یا کابینت‌های سوپری می‌تواند بسیار کمک کند. سوپرمارکت کابینت آشپزخانه معمولا فضای کمی را از آشپزخانه اشغال می‌کند و در کوچک‌ترین فضاها هم قابل استفاده است و چون به صورت عرضی یا ریلی باز می‌شوند، وسایلی که در انتهای آن‌ها قرار گرفته‌اند نیز به‌راحتی قابل دسترس‌اند. در این نوشتار از مجله دلتا می‌خواهیم شما را با معجزه کابینت سوپرمارکت‌دار در آشپزخانه آشنا کنیم با ما همراه باشید.

سوپرمارکت آشپزخانه

انواع مدل کابینت سوپرمارکت دار

کابینت سوپری به طور کلی به یک انباری متحرک گفته می‌شود که در هر بخش آشپزخانه می‌توان به شکل خاصی آن را طراحی کرد. کابینت سوپرمارکت دار به دو دسته تقسیم می‌شود:

  • کابینت سوپری ضروری
  • کابینت سوپری زینتی

کابینت سوپری مواد غذایی

به طور کلی سوپری‌ و اکسسوری‌هـای آشپزخانه، به دو دسته تقسیم شده اند، یا به عنوان اکسسوری‌های ضروری یا جنبه زیبایی و تجملاتی دارند.کابینت سوپری مواد غذایی جزو دسته اول است که مدل‌های مختلف آن برای طبقه‌بندی انواع مواد غذایی در فضای کابینت مورد استفاده قرار می‌گیرد و باعث می‌شوند اقلام خود را به راحتی در دسترس داشته باشید. کابینت سوپری مواد غذایی معمولا در نزدیکی یخچال قرار می‌گیرد و مواد غذایی را که نیاز به دمای محیط دارند در خود نگه می‌دارد.

سوپرمارکت کابینت

کابینت سوپری ظروف

کابینت سوپری ظروف یکی از تجهییزات داخلی کابینت از نوع دوم است، که علاوه بر ایجاد زیبایی ظاهری برای فضای داخلی کابینت، سبب می‌شود که ظروف چینی و شکستنی ایمن‌تر در فضای کابینت قرار گیرد.

کابینت سوپرمارکتی

کابینت سوپری کنار گاز

نوع دیگر کابینت‌های سوپری که معمولا در کنار گاز و برای گذاشتن ادویه‌ یا روغن و سایر اقلام مورد نیاز برای پخت و پز مورد استفاده قرار می‌گیرند. این سوپری‌ها معمولا کوچک‌تر و کم عرض‌تر از سایر سوپر مارکت کابینت آشپزخانه در دکوراسیون آشپزخانه است.

کابینت سوپری مواد شوینده

نوع دیگری از مدل سوپرمارکت در کابینت آشپزخانه، اکسسوری‌های نظم‌دهنده مواد شوینده است که معمولا در کنار ماشین لباس‌شویی یا ماشین ظرف‌شویی یا فضاهایی خدماتی قرار می‌گیرد، کابینت سوپری موادشوینده است. برای این منظور می‌توان از سبدریلی داخل کابینت استفاده کنید و به مواد شوینده خود نظم ببخشید.

کابینت سوپرمارکت دار

سبدریلی داخل کابینت

سبدریلی داخل کابینت از انواع سوپرهای الحاقی پرطرفدار به کابینت‌ها است که می‌توانید خود سوپری مناسب آشپزخانه را خریداری کرده و داخل کابینت نصب کنید و لوازم و وسایل شوینده خود را در آن جای دهید. معمولا این سبدها زیر سینک قرار می‌گیرند که می‌توانید سطل زباله تفکیک شده را هم در کنار آن‌ها در نظر بگیرید.

کابینت آشپزخانه

پیشنهاد مطالعه : برای مطالعه بیشتر “باید و نبایدهای دکوراسیون آشپزخانه کوچک” را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…