بهترین انتخاب‌ مدل مو

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
از مهمونی‌ها تا عکس گرفتن‌ها و حتی دورهمی‌ها، بهانه خوبی‌ست تا لباس‌های زنانه مجلسی خودمان را بپوشیم و موهای خود را به بهترین نحو، آرایش کنیم.
انتخاب‌ مدل مو

انتخاب مدل مو

هیچ تیپ و استایلی، بدون موهای آراسته، کامل نیست. یک گیره سر با مروارید می‌تواند تغییر زیادی به وجود آورد. یا حتی یک روبان پارچه‌ای می‌تواند ظاهری متفاوت ایجاد کند. برای راهنمایی‌هایی از این دست، ما به چهار روش گوجه‌ای، دم اسبی، با استفاده از اکسسوری‌ها و روبان‌ها، مدل‌ها را توضیح می دهیم و از هر کدام، چند مثال می‌زنیم تا بهترین‌ها را معرفی کنیم. با بخش مد و زیبایی مجله دلتا همراه باشید.

مدل مو

دم اسبی

مدل دم اسبی، از مدل شل و اصطلاحا رو به پایین تا بالا بستن به صورت مجلسی‌ست. با جمع کردن موها به صورت دم اسبی در هر دو حالت و یا اضافه کردن بعضی زیبایی‌های جذاب می‌توانیم به موها، زیبایی بدهیم.

استفاده از روبان

روبان یک جلوه دهنده ظریف برای بیشتر تیپ‌هاست که می‌تواند در روش‌های متفاوت دوباره و چندباره استفاده شود. اینکه از روبان‌های بزرگ و خوابیده انتهای موی بافته شده یا به دور چند رشته موی بافته شده یا دم اسبی استفاده شود، فریبندگی خاصی به مو اضافه می‌‌کند.

مدل مو زنانه

دم خرگوشی یا کلوچه‌ای

مدل کلوچه‌ای ساده که از پایین بسته شده باشد، مدل مویی‌ست که با هر تیپی هماهنگی دارد. همان طور ساده می‌شود رها کرد یا اینکه اگر با لباس ما هماهنگی داشت، یک تور جالب می‌تواند آن را به راحتی زیبا و باشکوه کند. می‌خواهید کمی موها را بالاتر ببرید؟ مدل بافت فرانسوی را امتحان و از چند سنجاق مدل زمستانی برای زینت دادن به موها و زیباتر کردن تیپ خود استفاده کنید.

استایل زنانه

اکسسوری‌ها

اضافه کردن اکسسوری شاید بتوان گفت، راحت‌ترین و در حین حال عادی‌ترین کاری است که می‌شود با آن موها را شیک جلوه داد. خلاق باشید و اجازه بدهید که ذهنتان نسبت به این موضوع آزاد باشد. می‌توانید موهایتان را با انواع کلیپس‌ها، کش‌های سر و حتی در خیلی موارد تورهای مو، زیباتر و آراسته‌تر کنید.

انتخاب مدل مو

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “مدل موی کوتاه برای انواع صورت ها” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۵ مهر ۱۳۹۹ در ۱:۲۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…