باید و نبایدهای استفاده از زیورآلات زنانه

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر به فکر خرید چند تکه زیورآلات زنانه هستید و می‌خواهید با مد همگام باشید، کافی است به جدیدترین کلکسیون‌ برندهای مختلف دنیای مد سری بزنید و از بین آن‌ها انتخاب کنید.
استفاده از زیورآلات

زیورآلات زنانه از گوشواره‌های براق و زیبا گرفته تا یک کیف دستی کوچک یا کمربند، همان بخش‌هایی از تیپ زنانه شما بشمار می روند که شاید بیش از لباس‌ها مورد توجه قرار گیرند و دیده شوند. پس بهتر است باید و نبایدهای یک انتخاب درست را بر اساس مد بدانید.

نحوه انتخاب اکسسوری‌ها و زیورآلات زنانه می‌تواند به دیگران این پیام را منتقل کند که شما تا چه میزان به جزئیات اهمیت می‌دهید و برای آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کنید. با بخش مد و زیبایی مجله دلتا همراه باشید.

خرید زیورآلات

زیورآلات زنانه و قوانین محدودیت استفاده از آن‌ها

هرچه در کشوی زیورآلات خودتان گذاشته‌اید را برای یک مهمانی کنار هم استفاده نکنید. قرار نیست در یک مهمانی هم گوشواره داشته باشید و هم چند دست‌بند و هم یک گردنبند بزرگ. اگر قرار است از زیورآلات درشت استفاده کنید، هیچ‌گاه هم زمان از سه یا چهار عدد استفاده نکنید. باید زیورآلاتی را که در کنار هم بکار می‌برید به لحاظ یکی از فاکتورهای رنگ یا مدل و جنس آن با یکدیگر ست باشند.

یقه را زیر یک شال گردن بزرگ پنهان نکنید!

اگر یقه پالتو زنانه شما به اندازه کافی برای پوشاندن گردن، بزرگ و پهن است آن را با یک شال بزرگ نپوشانید. یادتان باشد دیگر نیازی به شال گردن یا اضافه کردن یک روسری بزرگ به یقه بزرگ پالتو ندارید. اگر می‌خواهید از گردنتان بیشتر در مقابل سرما محافظت کنید، یک پلیور یقه اسکی بپوشید یا از یک شال سبک‌تر استفاده کنید.

استایل زنانه

زیورآلات ظریف و کوچک را ست کنید

برخی معتقدند که استفاده از گردنبند و انگشتر و گوشواره در کنار دست‌بند ست، کمی بی‌مزه است و هر بخش از اکسسوری‌ها باید کمی با یکدیگر تفاوت داشته باشد، اما کلیات آن با یکدیگر جور در آید. برعکس برخی دیگر هم معتقدند که حتما تمام زیورآلاتشان باید از یک ست کامل باشد. اما قاعده این است که اگر اکسسوری‌ها و زیورآلات شما ظریف و کوچک هستند بهتر است همه آن‌ها از یک ست باشند.

 

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “بهترین و راحت‌ترین زیورآلات مو” را مطالعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۷:۳۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱ مهر ۱۳۹۹ در ۴:۰۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…