رنگ موی فانتزی، شاهکار تنوع

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
میانه شما با رنگ موی فانتزی چیست؟ آیا شما هم به سرتان زده که حداقل یک بار آن را امتحان کنید؟
رنگ موی فانتزی

رنگ مو فانتزی

امروزه رنگ کردن مو برای خانم‌ها جزئی جدا نشدنی از آرایش مو است. شاید در گذشته آرایش مو تمرکز بیشتری روی مدل‌های مختلف آن داشت. اما در حال حاضر رنگ کردن مو بخش بزرگ‌تری از مراحل آرایش مو را به خود اختصاص داده است. با توجه به طرفداران رو به رشد رنگ موها، زمان زیادی طول نمی‌کشد که کاملا بتوانیم ادعا کنید که مشاهده یک خانم با رنگ موی طبیعی و ذاتی بسیار نادر است؛ چراکه همین حالا هم، رنگ موی فانتزی طرفداران بی‌شماری پیدا کرده است. با بخش مد و زیبایی مجله دلتا همراه باشید.

مو

تغییرات رنگ مو

مانند تغییراتی که در ابزارها و تکنیک‌های آرایشی صورت گرفته است، رنگ کردن مو نیز دچار تغییرات و دگرگونی‌های بزرگی شده است. از مواد و ترکیبات استفاده شده در رنگ موها گرفته تا تکنیک‌های پیشرفته رنگ کردن مو، همگی رشد چشمگیری داشته‌اند.

همین نکته نشان دهنده اهمیت رنگ مو در بین خانم‌هاست. شرکت‌های تولید کننده رنگ مو با توجه به سلیقه و تقاضای مشتریان خود اقدام به تولید رنگ موهای جدید و ترکیبات بهتری کرده‌اند و آرایشگران نیز هر روز در صدد آموزش‌ها و فراگیری تکنیک‌ها جدید برای رنگ کردن مو هستند.

رنگ موی فانتزی

به طور کلی می‌توان گفت اصطلاح رنگ موی فانتزی، به رنگ‌هایی گفته می‌‍شود که استفاده از آن‌ها برای مو همیشه نامتعارف به نظر رسیده است؛ چون از گذشته، ساختار رنگ موها بر پایه تن‌های طبیعی مو یعنی مشکی، قهوه‌ای و بلوند بوده است و شاید بتوان گفت قدیمی‌ترین رنگ موی فانتزی رنگ شرابی باشد که از تن‌های قرمز در ساختار آن استفاده شده است.

رنگ مو

محدودیت ها

همان طور که گفته شد|، استفاده از رنگ موی فانتزی کاملا به سلیقه افراد مربوط می‌شود اما دو نکته مهم در استفاده از رنگ موی فانتزی وجود دارد. اولین نکته این که اگر برای اولین بار است که از یک رنگ موی فانتزی استفاده می‌کنید، تقریبا می‌توان گفت که در حال انجام یک ریسک هستید. چون ممکن است رنگ انتخابی شما اصلا برای شما مناسب نباشد. توصیه می‌شود قبل از استفاده از یک رنگ فانتزی، مشابه آن را روی تصویر صورت خود که توسط اپلیکیشن‌های مربوطه، شبیه سازی می‌شود، تست کنید. از جمله این اپلیکیشن‌ها می توان به Hair Color Studio اشاره کرد.

نکته درم این است که استفاده از رنگ موی فانتزی برای هر مکانی مناسب نیست. به عنوان مثال اگر شاغل هستید و در محیطی کاملا رسمی فعالیت می‌کنید، شاید استفاده از  این نوع رنگ کامل، برای شما مناسب نباشد.

 

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “رنگ موی مناسب پوست و چهره شما” را مطالعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ در ۲:۲۲ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۵ آذر ۱۳۹۹ در ۶:۱۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ در ۱۰:۳۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…