طراحی دیوار پشت تخت خواب

۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
هر فضای خانه وسایل ضروری مخصوص به خود را دارد که به فضا شخصیت مستقل از دیگر فضاهای داخلی خانه می‌بخشد.
دیوار پشت تخت خواب

یکی از وسائلی که دکوراسیون‌ داخلی اتاق‌خواب را تحت تاثیر قرار می‌دهد تخت‌ خواب است. تخت‌خواب‌ها را می‌توان متناسب با دکوراسیون داخلی اتاق‌خواب تزیین کرد، مثلا می‌توانید با ایجاد تغییراتی در دیوار پشت تخت خواب آن‌ را با اتاق هماهنک کنید. در ادامه این نوشتار از مجله دلتا می‌خواهیم چند ایده را به شما پیشنهاد دهیم. پس با ما همراه باشید.

کاغذدیواری‌های منحصر به فرد برای دیوار پشت تخت‌خواب

کاغذ دیواری

می‌توانید دیوار پشت تخت خواب را با استفاده از کاغذدیواری‌های منحصربه‌فرد تزیین کنید تا هم دکوراسیون‌داخلی اتاق خواب دست‌خوش تغییرات شود، هم تخت‌خواب جلوه جذاب‌تر پیدا کند.

زیبایی اتاق‌خواب با رنگ‌های جذاب

چوب

اگر می‌خواهید بر تاثیر گذارترین عنصر اتاق‌خواب که همان تخت است تاکید کنید، دیوار پشت تخت را یک دست مشکی کرده و پشتی تخت‌خواب را با استفاده از رنگ سفید و طرح‌های کوچک مشکی رنگ تزیین کنید، جمله‌ای انرژی بخش روی یک تابلو بنویسید و آن را بر دیوار نصب کنید، به این ترتیب شما یک اتاق و تخت‌خواب جذاب و منحصر به فرد خواهید داشت.

دیواری با متریال متفاوت در پشت تخت‌خواب

دیوار پشت تخت خواب

اگر به دنبال تغییرات چشمگیرتری هستید می‌توانید از مواد و مصالح متفاوت‌تری برای دیوار پشت تخت خواب استفاده کنید. مثلا متریال پشت دیوار را از سنگ‌های آنتیک کار کنید و کنسولی کوتاه پایه پشت تخت قرار دهید تا بتوانید آباژورهای زیبا و جذاب را روی آن قرار دهید. روی دیوار تابلویی جذاب یا یک آینه شیک و منحصر به فرد نصب کنید تا در نهایت اتاق‌خوابی منحصر به فرد و زیبا داشته باشید.

استفاده از پارچه‌هایی جذاب برای پشت تخت خواب

اتاق خواب

اگر در طراحی دکوراسیون‌داخلی اتاق‌خواب از رنگ روشن استفاده کرده‌اید، بهتر است که با استفاده از یک پارچه زیبا و جذاب به آن روح و انرژی بیافزایید. استفاده از پارچه گلهبی ملایم رنگ برای کوسن‌ها و پشتی دیوارتخت این اتاق را به اتاقی جذاب و هیجان‌انگیز تبدیل کرده است.

قاب عکس‌ برای دیوار پشت تخت‌خواب

طراحی دیوار

استفاده از قاب عکس می‌تواند دیوار پشت تخت خواب را دست خوش تغییرات دلنشین کند. استفاده از این قاب عکس‌ها شاید ایده ساده به نظر بیاید، اما دکوراسیون‌داخلی اتاق را تحت تاثیر قرار می‌دهد. پس دست به کار شوید و نتیجه شگفت‌انگیز آن را ببینیند.

استفاده از چوب در پشت تخت‌خواب

تخت خواب

استفاده از چوب در فضای داخلی خانه می‌تواند حس طراوت طبیعت را مهمان فضای داخلی خانه کند، برای این که بتوانید این حس و حال را به فضای اتاق‌خواب خود هم وارد کنید، بهترین گزینه استفاده از یک تکه چوب در پشت تخت‌ خواب است. این تکه چوب می‌تواند منقوش و حتی حکاکی شده باشد تا زیبایی آن بیش از بیش در اتاق به چشم بیاید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۲ آذر ۱۳۹۹ در ۱۱:۳۱ ق٫ظ

    دیوار پشت رختخواب باید ساده باشه کتاب و سایر وسایل اونجا خطرناک هست خدای ناکرده زلزله بیاد همش میفته سرادم زلزله هم نکشه وسایلها میکشه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…