مسکن‎ مهر، سنددار می‎شود

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مسکن‎ مهر، سنددار می‎شود. در پی آزاد شدن خرید و فروش مسکن مهر در دولت یازدهم و اعطای قرارداد های پنج‎برگی، روند واگذاری قرارداد های عرصه نیز که مقدمات اعطای سند مالکیت محسوب می‎شود در مسکن مهر آغاز شده است .
نخستین بار این اقدام دهم  مردادماه امسال در شهر هشتگرد صورت گرفت و قرار است در سایر سایت‌های مسکن مهر از جمله پردیس نیز اجرایی شود.

مسکن مهر، سندادار می شود

شرایط ویژه مالکیت عرصه های مسکن مهر

به گزارش مجله دلتا به نقل از ایسنا، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس درتوضیح این مطلب گفت : برای مالکیت عرصه‌ های مسکن مهر شرایطی ویژه و خاص برای مردم در نظرگرفته شده است.سعید غفور ی افزود: هم اکنون به عنوان نمونه‌ای کوچک  از محله سبلان فاز ۸ (پروژه امیر ساوالان) این کار آغاز و قیمت‌گذاری‌ها انجام شده است  و به سرعت اجرایی خواهد شد.
او تصریح کرد: فقط معادل ۳۰ درصد قیمت کارشناسی زمین‎های مجاور برای مزایده به منظور ملکی شدن این بلوکها در نظر گرفته شده است که البته این مقدار هم شامل ۴۰ درصد تخفیف می‎شود.وی گفت: از این رقم ۵۰ درصد به صورت نقد و بقیه در قسط های  بلند مدت ۵ ساله که بهترین شرایط برای قشرهای کم درآمد خواهد بود دریافت می‎شود. غفوری افزود: مبالغ دریافت شده برای عمران و آبادانی و بویژه تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی همین محله‎ها هزینه خواهد شد.
این خبر حاکیست، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس همچنین گفت : در شهر پردیس ۸۱ هزار واحد مسکن مهر تعریف و تا کنون ۲۵ هزار  واحد تحویل و ۲۳۳۳ واحد دیگر در فازهای مختلف نیز آماده افتتاح شده است و به محض آماده شدن بعضی بلوک‎ها و تجهیز آنها به آسانسور و سایر امکانات که ۲۷۵۴ واحد را شامل می‎شود در نهایت، شهریورماه امسال بیش از ۵۰۰۰ واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس افتتاح خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…