دکوراسیون پذیرایی بدون پنجره

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
همه ما به دنبال نور کافی در دکوراسیون منزل هستیم و برای خرید، طراحی و … نور طبیعی منزل را در نظر می‌گیریم. 
پذیرایی بدون پنجره

 پذیرایی بدون پنجره 

وقتی اتاقی در خانه بدون پنجره است ما نور طبیعی ورودی به داخل فضا را از دست می‌دهیم و فضا حالتی گرفته و کسل‌کننده به خود می‌گیرد. پنجره‌ها به فضا حس و حالی باز و سرزنده می‌دهند و باعث ورود نور طبیعی چه در روز و چه در شب به خانه می‌شوند. اما با استفاده از راه‌های مشخص می‌توان این حس و حال را به فضا اضافه کرد.پس با این نوشتار از مجله دلتا همراه باشید تا راه‌هایی را معرفی کنیم تا به وسیله آن‌ها بتوانید مشکل پذیرایی بدون پنجره را حل کنید.

استفاده از نورهای تاکیدی

یکی از ایده‌های عالی برای نورپردازی دکوراسیون پذیرایی بدون پنجره، استفاده از نورهای تاکیدی است. این لامپ‌ها گرچه انرژی کمی برای تامین نور استفاده می‌کنند اما در روشنایی محیط منزل بسیار تاثیر گذار اند. ضمن اینکه شیوه جدیدی از نورپردازی به شکل مدرن را به نمایش می‌گذارند و از این رو بسیار مورد توجه اند. اگر چه نور مصنوعی جایگزین کاملی برای نور طبیعی محسوب نمی‌شود اما با شیوه به کارگیری صحیح، می‌توان کمبود نور را به شکلی عالی در منزل جبران کرد.

دکور پذیرایی

استفاده از رنگ‌های روشن

توجه داشته باشید که استفاده از رنگ‌های تیره در فضای دکوراسیون بدون پنجره کار اشتباهی است. چنین رنگ‌هایی محیط منزل را بیش از اندازه تاریک می‌سازد. البته در صورت تمایل می‌توانید رنگ‌های خنثی را در دکوراسیون پذیرایی به کار ببرید. این رنگ‌ها نیز کمبود نور را تا حد قابل قبولی جبران می‌کنند. از این رو گزینه مناسبی برای ااستفاده در محیط‌های بدون پنجره است. بهتر است درصد نورهای روشن به کار رفته در آن، نسبت به رنگ‌های تیره بیشتر باشد.

دکوراسیون پذیرایی

استفاده از رنگ دیوار خنثی یا روشن

رنگ دیوار پذیرایی را روشن، ترجیحاً سفید انتخاب کنید. تصور نکنید دکوراسیون پذیرایی بدون پنجره محیطی دلهره آور و کمبود نور غیر قابل جبران است. شما می‌توانید با شگردهای دکوراسیون این تاریکی و فقدان نور را جبران کنید.

لامپ‌های ایستاده

در طراحی پذیرایی بدون پنجره حتماً از لامپ‌های ایستاده استفاده کنید. این لامپ‌ها ضمن اینکه محیط منزل را زیبا می‌سازند، جلوه‌ای از دکوراسیون پرنور را در منزل خلق می‌کنند. به همین خاطر بسیار مورد توجه اند.

دکوراسیون بدون پنجره

 ساده گرایی

برای چیدمان وسایل در این طراحی باید از وسایل تزیینی جذاب در عین سادگی کمک بگیرید. در چنین دکوراسیونی نباید محیط اتاق نشیمن را بیش از اندازه شلوغ کرد.

پذیرایی

پیشنهاد مطالعه : برای مطالعه بیشتر نوشتار “آینه کاری سالن پذیرایی” را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…