چیدمان مبل بزرگ در نشیمن کوچک

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
طراحی دکور برای آپارتمانی کوچک با فضایی محدود دشوار است، اما بین فضاهای مختلف آپارتمان کوچک، دکوراسیون اتاق نشیمن، چالش‌های خاص خود را دارد.
مبل بزرگ در نشیمن کوچک

با انتخاب مناسب مبل برای نشیمن کوچک و وسایل مورد نیاز می‌توان از فضای اتاق نشیمن استفاده بهینه داشت و در نتیجه بدون چشم پوشی از دکوراسیون دلخواهمان، به طرحی ایده‌آل برای اتاق نشیمن خانه برسیم. پس با این نوشتار از مجله دلتا همراه باشید تا راه‌های استفاده از مبل بزرگ در نشیمن کوچک را بررسی کنیم.

با مبل بزرگ در نشیمن کوچک فضا را پر کنید

همان طور که در این دکوراسیون مدرن مشاهده می‌کنید، از یک مبل ال شکل استفاده شده و یک عثمانی ست مبلمان نیز در وسط اتاق قرار داده شده است. هیچ چیز اضافی دیگری در این فضا وجود ندارد در عین حال که فضای نشستن کافی نیز در اختیار ساکنین قرار داده شده است.

مبل برای نشیمن کوچک

استفاده از کاناپه بدون دسته

دسته‌های کاناپه را بر می‌دارید و متوجه می‌شوید که می‌توانید به راحتی آن را در فضای مورد نظر جای دهید. این ترفند یک روش برای استفاده از مبل‌های بزرگ و سه نفره است. در نتیجه، یک فضای نشستن بزرگ را در یک مکان جمع و جور در اختیار شما قرار داده و نبود دسته‌ها مشکلی پیش نیاورده است.

از گوشه‌ها استفاده کنید

تنها چیزی که در همه خانه‌ها و نشیمن‌های کوچک پیدا می‌شود، کنج‌ها و گوشه‌های دیوارهاست. پس سعی کنید از آن‌ها به بهترین شکل استفاده کنید. از مبل‌های ال شکل استفاده کرده و آن‌ها را در کنار دیوارهای نشیمن بچرخانید تا بتوانید بهترین محل را پیدا نمایید. با این کار به راحتی مبل‌های راحتی بزرگ در فضای کوچک جای می‌گیرند.

مبل بزرگ در نشیمن کوچک

ساخت نیمکت در کنار کاناپه

در فضاهای بدون استفاده مانند فرورفتگی دیوارها از نیمکت استفاده نمایید. یک نیمکت ساده می‌تواند متناسب با هر فضایی طراحی شده و به راحتی زاویه‌های ناقص را در خود جای دهد. همچنین می‌توانید از فضای زیر آن برای ذخیره‌سازی استفاده کنید. با این کار به راحتی می‌توانید مبل بزرگ در نشیمن کوچک را جای دهید، بنابراین مجبور نخواهید بود برای افزایش فضای نشستن از مبل‌های تکی در کنار کاناپه استفاده کنید و فضای نشیمن را از دست بدهید.

پیشنهاد مطالعه : مطلب بام ایران کجاست؟ و مطالب دیگر گردشگری را در مجله گردشگری دلتا از دست ندهید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ دی ۱۳۹۹ در ۱۱:۴۰ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۰ دی ۱۳۹۹ در ۳:۵۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…