اجاره‌های ارزان‎تر در حومه پایتخت

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اجاره کمتر

اجاره خانه سهم عمده‌ای از سبد کالای خانواده‌ها در کشور به‌ ویژه شهر تهران را تشکیل می‌دهد و تغییرات بازار اجاره خانه نقشی مهم در وضع معیشتی پایتخت‌نشین‌ها برعهده دارد. این در حالی است که اجاره خانه در شهرهای حومه تهران به مراتب کم‌تر از داخل شهر است.

اجاره کمتر

 

به گزارش مجله دلتا به نقل از پارسینه، در «پیشوای» ورامین، رهن و اجاره یک واحد ۶۰متری در شهرک «نقش‌جهان» ۱۵ میلیون تومان ودیعه و ماهانه ۲۰۰ هزار تومان و یا ۲۵ میلیون رهن کامل بوده که با وجود افزایش ۶۰ درصدی بازهم برای یک خانواده مستأجر گزینه بهتری است.

اجاره یک واحد ۷۰ متری ویلایی دربست در محله «کارخانه قند» ورامین هم با ۱۵ میلیون تومان رهن و اجاره ماهانه ۱۵۰ هزار تومان و یا رهن کامل ۲۰ میلیون تومان امکان‌پذیر است. البته این رقم نیز در این منطقه بستگی به مکان و نوع ساخت و امکانات، بیشتر می‌شود.

اجاره مسکن در شهریار

یک واحد آپارتمانی ۷۰ متری در «شاهد شهر» شهریار با رهن ۱۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه ۲۰۰ هزار تومان و یا رهن کامل ۱۱ میلیون تومان پیدا می‌شود.

در «رضی‌آباد پایین» شهریار که قیمت‌ها ۴۰ درصد افزایش داشته رهن و اجاره یک واحد ویلایی ۸۵ متری با ۲۰ میلیون تومان رهن و اجاره ۶۰۰ هزارتومانی و یا ۴۰ میلیون تومان رهن کامل امکان‌پذیر است.

 

حومه تهران

اجاره مسکن در پردیس

در فاز ۱۱ پردیس که تمام واحد‌ها آپارتمانی هستند، اجاره یک واحد با متراژ ۷۸ متر ۲۰ میلیون تومان رهن و ماهانه یک‌میلیون تومان اجاره و یا ۵۵ میلیون رهن کامل قیمت‌گذاری شده است.

اجاره مسکن در رباط کریم

یک واحد آپارتمانی با متراژ ۷۵ تا ۸۰ متر در «آبشناسان» رباط‌کریم نیز دارای رهن ۸ میلیون تومان و اجاره ماهانه ۴۵۰ هزارتومانی یا ۱۰ میلیون تومان رهن کامل است و در شهرک «قائمیه» اسلامشهر هم ۱۲ میلیون تومان رهن و اجاره ماهانه ۳۰۰ هزار تومان یا ۲۲ تا ۲۵ میلیون رهن کامل توسط مالکان مطالبه می‌شود.

 

اجراه خانه در تهران

اجاره مسکن در رودهن

یک واحد تک‌خوابه ۷۸ متری در کوچه «معلم» رودهن را  با رهن ۲۵ میلیون تومان و اجاره ماهانه ۵۰۰ هزار تومان و یا ۲۷ تا ۲۹ میلیون تومان رهن کامل می‌توانید اجاره کنید.

همچنین واحد‌های آپارتمانی در متراژ ۵۵ تا ۷۰ متر در محله «مطهری» رودهن ۲۰ میلیون تومان رهن و اجاره ماهانه ۳۰۰ هزار تومان و اگر ساختمان امکانات بیشتری داشته باشد ۴۰ میلیون تومان رهن و اجاره ماهانه ۳۰۰ هزار تومان یا ۵۰ میلیون تومان رهن کامل قیمت‌گذاری شده است .واحد‌های آپارتمانی شهرک «دانشگاه» پاکدشت هم ۲۵ میلیون تومان رهن با اجاره ماهانه ۴۵۰ هزار تومان یا ۲۷ میلیون تومان رهن کامل است.

خانه در حومه

شایان ذکر است تمام  واحد‌های یاد شده حاشیه تهران، تا نزدیک‌ترین ایستگاه مترو شهر تهران فاصله‌ای ۱۵ تا ۴۵ دقیقه‌ای دارند، که با احتساب نیم ساعت زمان جابه‌جایی با مترو در شهر تهران، زمانی قابل‌قبول برای رسیدن به دانشگاه و یا سر کار و یا حتی بازار و مراکز پزشکی و درمانی شهر تهران می‎تواند باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…