کیک یخچالی فوری با پودینگ و بیسکویت

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کیک یخچالی از کیک‌هایی است که بدون کمک فر و در مدت‌زمان کوتاه تهیه شده و گزینه‌ای عالی برای سرو در میان‌وعده است.
کیک-یخچالی
پودینگ یکی از خوشمزه‌ترین دسرهای نشاسته‌ای در طعم‌ها و رنگ‌های مختلف است که به صورت ساده با طعم‌های مختلف از وانیلی گرفته تا شکلاتی و به صورت آماده و فوری می‌توان آن را تهیه کرد. از بهترین میان‌وعده‌هایی که می‌توان با پودینگ تهیه کرد کیک یخچالی است. طرز تهیه کیک یخچالی با پودینگ شکلاتی و موزی و بیسکویت پتی بور را در مجله دلتا بخوانید.

مواد لازم تهیه کیک یخچالی

  • پودینگ شکلاتی آماده ۴ بسته
  • پودینگ موز آماده ۱ بسته
  • بیسکویت پتی بور ۳ بسته

کیک-بدون-فر

طرز تهیه کیک یخچالی

برای درست کردن کیک یخچالی با پودینگ و بیسکویت از پودینگ آماده و فوری استفاده کنید که در طعم‌های مختلف در بازار وجود دارد. شما می‌توانید در این طرز تهیه، جای پودینگ موز و شکلاتی را عوض کنید، یعنی پودینگ غالب شما موزی باشد. یا از انواع دیگر پودینگ وانیلی، نسکافه، توت فرنگی، آلبالو و … همراه با پودینگ شکلاتی و طبق ذائقه خود استفاده کنید.

  • پودینگ‌ها را طبق دستور روی بسته درست کنید. عموما برای درست کرده پودر آماده پودینگ فقط به مقداری شیر طبق مقدار دستور روی بسته نیاز دارید. پودینگ شکلاتی و موزی را در ظروف جداگانه آماده کنید.
  • در یک ظرف پیرکس مستطیل ابتدا یک لایه بیسکویت پتی بور (یا هر بیسکویت دیگری مثل ساقه طلایی و …) بچینید. یک لایه پودینگ موز بریزید، یک لایه بیسکویت بچینید، یک لایه پودینگ شکلاتی بریزید، دو لایه بیسکویت بچینید و دوباره یک لایه پودینگ شکلاتی بریزید.
  • لایه آخر کیک باید پودینگ شکلاتی باشد. کیک یخچالی پودینگ شکلاتی را ۳ تا ۴ ساعت در یخچال بگذارید تا بیسکویت‌ها نرم شوند و پودینگ به خورد بیسکویت‌ها برود و حالت کیک پیدا کند.
  • روی کیک یخچالی پودینگ شکلاتی را با میوه یا خامه صبحانه فرم گرفته یا بیسکویت خرد شده و شکلات رنده شده تزیین کنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۴ مهر ۱۳۹۹ در ۹:۰۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ در ۳:۴۴ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در آشپزی

همچنین بخوانید

طرز تهیه لیمو عمانی خانگی + ویدئو

درست کردن بعضی از چاشنی‌ها مانند رب گوجه فرنگی یا لیمو عمانی در خانه می‌تواند برای ما بسیا…