پرداخت وام ودیعه مسکن بدون ضامن

۰
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
با اعلام وزارت راه و شهرسازی چنانچه متقاضیان وام ودیعه مسکن، چک برگشتی داشته باشند، مشکلی برای دریافت وام ندارند.
پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه تسهیلات ودیعه مسکن به سه هزار نفر متقاضی پرداخت شده است، گفت: وام ودیعه مسکن زیر ۳۰ میلیون تومان بدون ضامن و بالای ۳۰ میلیون تومان با یک ضامن، پرداخت می‌شود.

به گزارش مجله دلتا محمد اسلامی با اعلام این خبر افزود: روند کند پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به دلیل نبود شیوه عملکرد مشخص توسط بانک‌ها بوده که اواخر در ستاد ملی کرونا در این زمینه تصمیم گیری شد.

وی اضافه کرد: برای کمک به متقاضیان، هفته گذشته به شکل رسمی مصوبه‌هایی برای سهولت در روند پرداخت تسهیلات ایجاد شد. متقاضیانی که تمایل داشته باشند در مدت سه سال بازپرداخت این تسهیلات را انجام دهند، می‌توانند از این مصوبه استفاده کنند.

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: با توجه به اینکه بسیاری از مستاجران قادر به پرداخت اقساط وام ودیعه مسکن و این تسهیلات نیستند، مصوبه به گونه‌ای تنظیم شده تا متقاضیان کارمزد اقساط را پرداخت کنند.

به گفته اسلامی، چنانچه متقاضیان، چک برگشتی داشته باشند، مشکلی برای دریافت وام ندارند و اگر کسی تمایل به پرداخت تسهیلات به صورت تقسیط و سه ساله داشته باشد به راحتی می‌تواند این کار را انجام دهد.

وی افزود: اکنون ۱۲ هزار و ۵۰۰ نام کاربری و گذرواژه طراحی شده و همه بانک‌های عامل به سامانه متصل شده‌اند و سرعت پرداخت تسهیلات افزایش یافته است.

اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ۸۹ درصد از اسباب‌کشی‌ها با مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا در حوزه اجاره متوقف شده و مصوبه نقش موثری در ایجاد ثبات در بازار اجاره داشته است.

پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی از گزارش های ملکی بیشتر مطلب “قیمت خانه در ۳ منطقه پرمعامله تهران” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…