رنگ مناسب اتاق غذاخوری

۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
رنگ اتاق غذاخوری بخشی از طراحی و دکوراسیون داخلی این بخش از خانه است.
رنگ مناسب اتاق غذاخوری

رنگ‌های دیدنی برای اتاق غذاخوری

یکی از المان‌های مهم در طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی انتخاب یک رنگ مناسب و البته زیباست. رنگها به فضا روح می‌بخشند و در اتاقی که مخصوص سرو غذاست می‌توانند یکی از تحریک کننده‌های اشتها باشند. با استفاده از تغییر رنگ، محل غذا خوردن را به فضایی دل نشین و زیبا تبدیل کنید، از رنگ قرمز گرفته تا رنگ‌های ملایم‌تر برای این فضاها به کار ببرید. در این نوشتار از مجله دلتا چند نمونه از رنگ مناسب اتاق غذاخوری را معرفی می‌کنیم، پس با ما همراه باشید.

رنگ اتاق غذاخوری

چند پیشنهاد حرفه‌ای برای تغییر رنگ اتاق غذاخوری

قرمز روشن :رنگ‌های سفید و بژ را کنار بگذارید و ریسکی انجام دهید و دیوارها را با رنگ قرمز نقاشی کنید. البته این رنگ برای همه افراد توصیه نمی‌شود و برای کاهش انرژی آن می‌توانید بخشی از دیوار را سفید کنید.
اتاق غذاخوری
زرد خردلی : هوای گرم تابستان را با این رنگ خنک‌تر کنید. این رنگ اشتها را تحریک می کند و هچنین می توانید پرده و صندلی و لوستر را با هم هماهنگ کنید. این پیشنها باعث درخشندگی بیشتر منزل می‌شود.
رنگ اتاق غذاخوری
آبی روشن : آبی روشن باعث خیرگی چشم می‌شود ، این رنگ روی دیوار بسیار خیره کننده است و وسایل روشن تاثیرات زیادی را روی اتاق می‌گذارد. قاب آینه و عکس‌ها را رنگ طلایی بزنید چون ارزشمند دیده  می‌شود.
اتاق غذاخوری
صورتی :این رنگ بسیار رمانتیک و قابل پسند برای نوجوان و جوانان است. اگر تمایل داشته باشید می‌توانید کل دیوارها را با صورتی نقاشی کنید.
رنگ
سبز تیره :با استفاده از این رنگ می‌توانید طبیعت را به منزل بیاورید، سبز ویژگی آرام‌بخشی هم دارد و مناسب وضعیت پر استرس جامعه است.
 اتاق غذاخوری

پرتقالی : با استفاده از رنگ‌های شاد و دلربا انرژی را به منزل بیاورید. همان طور که می‌دانید رنگ پرتقالی برای محل غذاخوری بسیار مناسب است. نکته قابل توجه این است که از رنگ نامناسب در محل مناسب استفاده کنید. با انتخاب رنگ مناسب به چشم دردتان پایان دهید یا از وسایل پرتقالی برای چشم نوازی آشپزخانه استفاده کنید.

اتاق غذاخوری

بنفش : معمولا از رنگ بنفش بیشتر در اتاق خواب استفاده می‌شود، اما می‌توانید در اتاق‌غذاخوری هم از این رنگ استفاده کنید، چون این رنگ بسیار چشم‌گیر است.
رنگ اتاق غذاخوری
سبز نعناعی : محل غذاخوری را با رنگ نعناعی طراوات و شادی ببخشید. این رنگ روی دیوار و وسایل زیبا به نظر می‌رسد این رنگ را با رنگ‌های دیگر ترکیب کنید تا فضایی آرام و راحت بدست بیاید که بعد از یک روز کاری پر استرس بتوانید نهایت آرامش را ایجاد کنید.
رنگ اتاق غذاخوری
پیشنهاد مطالعه : برای مطالعه بیشتر نوشتار “اتاق غذاخوری لوکس و پرجلوه” را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ در ۱۱:۵۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…