موزه‌های خنده‌دار دنیا

۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
موزه‌ها جایی برای نگه داشتن آثار باستانی و ارزشمند است اما در برخی کشورها، موزه‌های خنده‌داری وجود دارد.
موزه‌های خنده‌دار

خنده‌دارترین موزه‌های دنیا

موزه‌ها معمولا، به عنوان اماکن دیدنی که به ارائه انواع اسناد تاریخی، آثار ارزشمند باستانی و یا آثار فرهنگی و هنری یک دوره خاص تاریخی می‌پردازند، شناخته شده و کم‌تر کسی برای خندیدن و شاد بودن، راهی موزه‌ها می‌شود! لیکن وجود برخی موزه‌های عجیب و نامتعارف در دنیا باعث شده است تا این موزه‌ها، به موزه‌های خنده‌دار دنیا شهرت یابند و لحظات خاطره انگیزی را برای بازدیدکنندگان خود به ارمغان آورند. در ادامه با موزه‌های خنده دار دنیا آشنا خواهیم شد و ویژگی‌های منحصر به فرد هر یک از آن ها را، مورد بررسی قرار خواهیم داد. با بخش گردشگری مجله دلتا همراه باشید.

موزه

موزه موز در کالیفرنیا

موزه موز که در شهر کالیفرنیا قرار گرفته است، به عنوان یکی از موزه‌های خنده دار دنیا شناخته می‌شود و توسط شخصی به نام بانیستر که بعدها به خاطر علاقه‌اش به میوه موز و و طرح لبخند این میوه، بناناستر(Bananaster) لقب یافته بود، ابداع شده است. امروزه موزه موز، دارای ۱۷ هزار اثر مربوط به موز است و از موز طلا گرفته تا دیگر ابزار و لوازم مربوط به این میوه، در آن دیده می‌شود. سالانه افراد زیادی با مراجعه به این مجموعه و حتی عضو شدن در باشگاه موز، به بازدید از این آثار می‌پردازند و اوقات خوش و به یادماندنی را تجربه می‌کنند.international banana museum fred banana 1 موزه‌های خنده‌دار دنیا

موزه توالت

موزه توالت نیز از جمله موزه‎های خنده‌دار دنیاست که در بسیاری از کشورها همچون امریکا، کره جنوبی و هند احداث شده و به گردآوری انواع توالت‌های فرنگی و هر آنچه مربوط به یک توالت است، می‌پردازد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید سالانه افراد زیادی از این موزه‌ها بازدید و با دیدین این اشیا، اوقات شاد و مفرحی را تجربه می‌کنند.

موزه توالت

موزه غذاهای سوخته

یکی از موزه‌های خنده‌دار دنیا، موزه مربوط به غذاهای سوخته است و شاید کم تر کسی تمایل داشته باشد که از مجموعه‌ای از غذاهای سوخته دیدن کند. این موزه هر نوع غذای سوخته که فکرش را بکنید، در معرض دید افراد قرار می‌دهد و تجربه‌ای متفاوت را برای آنان به ارمغان می‌آورد.

موزه غذاهای سوخته

موزه سوسک‌ها

این موزه نه تنها به عنوان یکی از موزه‌های خنده‌دار دنیا که به عنوان یکی از چندش‌آورترین موزه‌های دنیا نیز شناخته می‌شود و بیش از ۱۰۰ نوع سوسک مختلف را در خود جای داده است.

افراد با مراجعه به این موزه می‌توانند به تماشای سوسک‌ها از زوایای مختلف و از فاصله نزدیک بپردازند و بعضا بر ترس خود از این موجودات غلبه کنند.

این موزه اگرچه بسیار عجیب و خنده‌دار به نظر می‌رسد اما بازدیدکنندگان بسیار دارد و همواره توجه افراد زیادی را به خود جلب می‌کند.

موزه سوسک‌ها

موزه بدترین هنرهای دنیا

موزه بدترین هنرها، یکی از موزه‌های خنده‌دار دنیاست که با مراجعه به آن می‌توانید، اوقات بسیار شاد و مفرحی را تجربه کنید. در این موزه با بدترین آثار کپی شده از شاهکارهای هنری دنیا مواجه می‌شوید و با دیدین این آثار آماتور و بعضا منزجر کننده که بیشتر درون مایه طنز دارند، احساس شادمانی طنزآلودی را تجربه می‌کنید. سالانه افراد زیادی به تماشای آثار نگهداری شده در این موزه می‌روند و خاطره‌ای به یاد ماندنی را برای خود و اطرافیانشان به ارمغان می‌آورند.

موزه هنر

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مطالب گردشگری “عجیب‌ترین گورستان‌های جهان” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ در ۴:۵۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…