میز تلویزیون برای کنج دیوار

۶
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تا همین چند سال پیش، تلویزیون‌ها از لحاظ ابعاد به گونه‌ای طراحی می‌شدند که برای قرار گرفتن در دکوراسیون و استفاده، نیازمند یک میز تلویزیون بودند.
میز تلویزیون برای کنج دیوار

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، ابعاد بورد‌ها و سایر قطعات الکترونیکی تلویزیون‌ها، به طرز قابل توجهی کوچک شده؛ تا آن‌جا که می‌توانید تلویزیون باریک را به راحتی روی دیوار نصب کنید و از تماشای برنامه‌ها لذت ببرید! اما با این وجود، چرا هنوز هم میزهای تلویزیون روز به روز با مدل‌های جدید متنوع‌تری تولید و عرضه می‌شوند؟! در این نوشتار از مجله آنلاین دلتا میز تلویزیون برای کنج دیوار را معرفی کرده‌ایم، با ما همراه باشید.

میز تلویزیون برای کنج دیوار

میز تلویزیون برای کنج دیوار

بهتر است دیوار کانونی اتاق نشیمن را به عنوان محل قرارگیری میز تلویزیون در نظر بگیرید، اما اگر در دکوراسیون داخلی، چیدمان مبلمان به گونه‌ای است که کانون توجه به کنج میان دو دیوار معطوف می‌شود، می‌توانید از میز تلویزیون کنج استفاده کنید. ایده میز تلویزیون کنج، ایده متفاوت و خاص می‌تواند باشد.

خرید میز تلویزیون کنج

اگر می‌خواهید تلویزیون را در کنج اتاق قرار دهید، بهتر است میز‌های طولی با طول بیش از ۱.۲ متر را فراموش کنید! چرا که هرچه طول میز بیشتر باشد، فضای خالی و بی‌استفاده کنج دیوار بیش‌تر خواهد شد و از لحاظ بصری تاثیر چندان خوبی نخواهد داشت.
اگر هم میزهای کشیده و طولی دوست دارید، باید از انواع بازودار آن‌ها خریداری کنید تا بدنه اصلی میز (محل قرارگیری تلویزیون)، در کنج دیوار قرار گرفته و مفصل‌های کناری (کشوها و دکور‌های جانبی)، بر دیوارها مماس شوند.

میز تلویزیون

مدل میز تلویزیون کنج

میز تلویزیون‌های کنجی با تلویزیون‌های معمولی کمی تفاوت دارد و در بسیاری مدل‌ها، صفحه میز با قاعده مثلث طراحی می‌شود تا کنج دیوار را به صورت کامل پر کرده و کاملاً میان دو دیوار فیکس شود.

  • میز تلویزیون کنجی دیواری

مدل‌های میز تلویزیون کنجی، طوری طراحی شده‌اند که با تعدادی نبشی فلزی یا پایه داخلی به راحتی به دیوار کنسول می‌شوند. مزیت این میز تلویزیون‌های کنجی در این است که می‌توانید تلویزیون را دقیقاً در ارتفاع مدنظر قرار دهید. علاوه بر آن، از فضای خالی زیر میز هم می‌توانید به خوبی استفاده کنید.

  • میز تلویزیون دیواری مدرن

میز تلویزیون‌های دیواری اصولا به سبک مدرن و مینیمال ساخته می‌شوند و شاید کمتر میز تلویزیون دیواری را پیدا کنید که کلاسیک باشد و این موضوع با اصل پایداری و جزئیات در سبک کلاسیک بی ارتباط نیست.

پیشنهاد مطالعه : برای مطالعه بیشتر نوشتار “طراحی دیوار پشت تلویزیون” را در مجله دکوراسیون دلتا بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ در ۴:۵۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ در ۰:۴۰ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ در ۹:۵۲ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۹ بهمن ۱۳۹۹ در ۷:۳۳ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۸ بهمن ۱۳۹۹ در ۵:۲۴ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۸ بهمن ۱۳۹۹ در ۱:۳۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…