خانه‎ای نُقلی با امکانات پنت‎هاوس(+تصاویر)

۰
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
حتی در فضاهای کوچک هم می توان از امکانات پنت‎هاوس بهره مند شد.
امکانات پنت‎هاوس

ایده زندگی در خانه‌ای نُقلی به مساحت ۱۵ متر مربع، آنهم با تجهیزات کامل شاید دور از تصور و نشدنی باشد اما یک زوج آمریکایی با به‌کارگیری چند ایده جالب این خانه کوچک را به فضایی دلباز و زیبا با امکانات پنت‎هاوس تبدیل کرده‌اند.

به گزارش مجله دلتا، این خانه که از نظر خیلی‌ها بیشتر شبیه قوطی کبریت است چنان زیبا طراحی و چیدمان شده که هنگام ورود به آن گویی وارد یک سالن بزرگ و دلباز شده‌اید.

در واقع «هالی» و «مایکل» برای ساخت این خانه ۱۵ متر مربعی با امکانات پنت‎هاوس، ایده‌های جالبی را اجرایی کردند. طراحی این خانه به گونه‌ای است که با وجود کوچکی فضا، بسیار کامل بوده و تجهیزات یک خانه کامل شامل تخت خواب دونفره، میزغذاخوری و حتی کتابخانه را شامل می‌شود.

امکانات پنت‎هاوس

به عنوان مثال آنها از ارتفاع سقف بهره برده و چیزی شبیه اتاقک زیرشیروانی بالای تخت‌خواب خود تعبیه کرده‌اند. همچنین خود تخت نیز قابلیت تبدیل به کاناپه را دارد و صبح روز بعد با جابه‌جایی چند قطعه، اتاق خواب به اتاق نشیمن تبدیل می‌شود.

جانمایی پنجره نیز نقش بسیار پررنگی در تامین نور داخل و در نتیجه بزرگ‌تر نشان دادن فضای داخل بازی می‌کند. بر همین اساس کابینت‌های آشپزخانه به گونه‌ای قرار گرفته‌اند که مانع تابش نور نشده و فضایی روشن‌تر و بزرگ‌تر را در این خانه نُقلی خلق می‌کند.

اتاق کوچک

البته سلیقه زن خانه را در این بین نباید نادیده گرفت؛”هالی” با استفاده از پرده‌های رنگ روشن و کوسن‌هایی که از رنگهای زنده بهره گرفته‌ است خانه‌ کوچک خود را به یک فضای رویایی با امکانات پنت‎هاوس تبدیل کرده است.

دکوراسیون آشپزخانه

از دیگر نکات جالب در طراحی این خانه نُقلی، استفاده از قفسه‌های مجزا و تعریف شده است که پیدا کردن وسایل را بسیار راحت می‌کند. همچنین سبدهایی که به راحتی ‌در بازار پیدا می‌شود نقش کمد را برای وسائل اضافی بازی کند. این سبدها که بسیار ساده و سنتی هستند در قفسه بالای تخت قرار گرفته‌اند و زوج جوان تمامی وسائل اضافی خود را درون آن قرار داده‌اند.

قفسه کوچک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…