نکته‌های ناگفته برای جذاب شدن آقایان

۴
4
زمان مطالعه: 2 دقیقه
جذاب شدن برای آقایان، فرمول پیچیده‌ای ندارد؛ تنها انجام چند کار ساده کافی‌ست.
جذاب شدن آقایان

با گسترش برندهای پوشاک، دیگر زیبایی و جذابیت استایل، مختص خانم‌ها نیست و آقایان نیز به جایگاهی در این عرصه رسیده‌اند. در این مطلب به این سوال که آقایان چگونه جذاب شوند؟ پاسخ خواهیم داد و به ۴ نکته ناگفته برای جذاب شدن آقایان اشاره می‌کنیم. نکاتی که برای رعایت آن‌ها، نه نیاز به دقت و حوصله و نه پول زیاد دارید. با بخش مد و زیبایی مجله دلتا همراه باشید.

 

ریش‌هایی مرتب داشته باشید

یکی  از مهم‌ترین قسمت‌هایی که می‌تواند چهره شما را جذاب کند، ریش‌های شماست. داشتن ریش‌هایی مرتب و اصلاح شده، شما را فردی مرتب و آراسته نشان می‌دهد.

برای اصلاح ریش‌هایتان، کمتر از تیغ استفاده کنید. استفاده مکرر از تیغ، علاوه بر آسیب زدن به پوست شما، باعث برخی عوارض در لثه نیز می‌شود. برای این کار بهتر است که از ماشین‌های اصلاح استفاده و پس از اصلاح نیز از کرم‌های مراقبتی پوست استفاده کنید تا پوستتان آسیبی نبیند.

لبخند زیبا شما را جذاب‌تر خواهد کرد

قطعا شما نیز خاطره تلخی از هم صحبتی با افرادی که دندان‌های زرد و دهان بد بو دارند، به خاطر دارید. هر مقدار که استایل شما جذاب باشد، اما اگر دندان‌های زردی داشته باشید، از قدرت جذابیت‌تان کاسته خواهد شد.

برای داشتن دندان‌هایی جذاب و دهانی خوشبو، بایستی روزانه دو بار از مسواک و به صورت مرتب از نخ دندان بعد از غذا خورن استفاده کنید. اگر به دلیل مشغله‌های روزانه نمی‌توانید به خوبی به دندان‌های خود برسید، از آدامس‌های سفید کننده دندان و یا آدامس‌های طعم دار برای از بین بردن بوی بد دهانتان استفاده کنید.

آقایان جذاب

کفش‌هایتان شخصیت شما را معرفی می‌کند

سعی کنید کفش‌هایتان را همیشه از جنس مرغوبی و با کیفیت تهیه کنید تا چند جفت کفش اما بی کیفیت!

کفش‌های چرمی، گزینه خوبی برای مردان است و کفش‌های قهوه‌ای نیز معمولا با بیشتر استایل‌ها ست می‌شود. کفشهایتان را به صورت مرتب واکس بزنید و براق و تمیز به پا کنید؛ این کار علاوه بر کیفیت کفش، به جذابیت استایل شما نیز، کمک خواهد کرد.

کت و شلوار یا کت تک؟

برای جذابیت بیشتر باید یک انتخاب بین کت و شلوار و یا کت تک داشته باشید. بسیاری از مردان از اهمیت کت در استایل خود بی‌خبر هستند؛ برخی نیز کت و شلوار را مخصوص مراسم‌های خاص می‌دانند و خیلی کم پیش می‌آید تن به پوشیدن آن بدهند، در این صورت بهتر است که به سراغ کت‌های تک با دوخت و طراحی مناسب بروید.

کت‌های تک دکمه، گزینه بسیار خوبی برای استایل های جوان پسند است.

استایل مردانه

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی تیپ هنری مردانه و ویژگی‌های آن را مطالعه کنید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ در ۱۱:۵۷ ب٫ظ

  3. روزبهانی

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ در ۷:۰۸ ب٫ظ

    اطلاعات خوبی بود

    پاسخ

  4. ناشناس

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ در ۵:۵۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…