چند ترکیب محبوب برای ست کردن رنگ‌ها

۵
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
چه رنگی را با چه رنگی ست کنیم؟ این اولین سوالی است که وقتی نگاهی به کمد لباس‌هایمان می‌اندازیم از خودمان می‌پرسیم!
ست کردن رنگ‌ها

ست کردن رنگ‌های محبوب

ست کردن رنگ‌ها با هم می‌تواند یک تکه لباس معمولی را تبدیل به یک ست فوق‌العاده کند و یا برعکس سبک شما را کاملا به هم بریزد. اینکه کمی از تجربه رنگ‌های جدید مضطرب شوید و ترجیح دهید در ست لباس خود از رنگ‌های همیشگی استفاده کنید، چندان غیرعادی نیست، اما اگر تصمیم دارید با استایل‌تان تجربه‌های تازه داشته باشید، با بخش مد و زیبایی مجله دلتا همراه باشید.

ست کردن لباس

ست زرد و سبز، تازه و تابستانی

اگر نمی‌دانید چه رنگی با مانتو سبز می‌آید، این ست ۲۰۱۸ مخصوص خود شماست. جسور باشید آن را با زرد ست کنید. این ترکیب رنگی حس تازگی را القا می‌کند چیزی که در تابستان بیش از همه به آن نیاز دارید.

اگر رنگ پوست شما تیره است سراغ ست کردن رنگ سبز تیره با خردلی یا خاکی بروید و اگر پوست روشن دارید یک سبز روشن را با زرد براق و خیره‌کننده ست کنید.

این ست به اندازه کافی چشمگیر و خاص است پس اگر مانتو یا هر بخش دیگر از لباس شما طرح‌دار است، سایر تکه‌ها را حتما ساده نگه دارید و یا یک ست کاملا ساده و بدون طرح سبز و زرد بزنید.

رنگ لباس

ست آبی و صورتی ملایم و پاستلی

هیچ ترکیبی مثل رنگ‌های ملایم و پاستلی خبر از رسیدن فصل گرم نمی‌دهد! پس اگر دوست دارید یک مانتو صورتی ملایم انتخاب کنید اما نمی‌دانید آن را با چه رنگی ست کنید، بی‌هیچ نگرانی یک شال آبی پاستلی انتخاب کرده و با آن بپوشید.

برای ست کردن مانتو صورتی روشن خودتان می‌توانید سراغ یک شلوار جین تابستانی با رنگ آبی روشن بروید و در آخر ست خود را با کفش سفید کامل کنید.

ترکیب صورتی و آبی پاستلی را هم در استایل روزمره می‌توانید به کار ببرید و هر در یک ست بلوز و دامن برای استایل مهمانی.

رنگ لباس

ست آبی و قرمز، جسور و همیشگی

جذاب بدون آنکه نیاز داشته باشید تلاش کنید! این ویژگی خاص ست قرمز و آبی است، یک ست خاص فرانسوی!

یک مانتو یا کت تک زرشکی یا قرمز دارید و می‌خواهید بدانید آن را با چه رنگی ست کنید؟ پاسخ ساده است، جین آبی خام یا همان بدون سنگ شور و یک شال سرمه‌ای جذاب. زیر مانتو، یک تی شرت سفید بپوشید. یا زیر مانتو آبی خودتان از یک تاپ قرمز و روشن استفاده کنید.

از کلاسیک‌ترین استایل‌های فرانسوی، برای این تیپ تابستانی و همیشگی ایده بگیرید.

ست آبی و قرمز

ست آبی کاربنی و فیروزه‌ای، یک ترکیب قدرتمند

نحوه ست کردن رنگ ها با هم می‌تواند حس و حالا شما را به تصویر بکشد، ترکیب آبی کاربنی و فیروزه‌ای، نشان دهنده یک شخصیت قوی، خیره‌کننده و منحصربه فرد است.

ویژگی مثبت این ترکیب آن است که هم با اکسسوری‌های نقره‌ای و هم طلایی رنگ جور می‌شود. بلوز و شلوار یا یک پیراهن مجلسی آبی کاربنی با کفش‌های پاشنه بلند فیروزه‌ای می‌تواند یک ست مهمانی زیبا برای هر فصلی باشد.

ست آبی کاربنی و فیروزه‌ای

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر “ست مانتو رنگ سفید” را مطالعه کنید.

۵ دیدگاه

  1. سارا

    ۲۷ آبان ۱۳۹۹ در ۱:۲۰ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۷ آبان ۱۳۹۹ در ۸:۰۸ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۹ آبان ۱۳۹۹ در ۶:۵۰ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱ مهر ۱۳۹۹ در ۹:۲۹ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ در ۴:۴۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…