ایده‌ هایی برای استفاده بهتر از راهرو‎ خانه (+تصاویر)

۰
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
داشتن آگاهی و اطلاعات لازم در زمینه چیدمان های جدید و به روز باعث می شود که از راهرو‎ خانه به شکل مفیدتری استفاده کنید.
راهرو‎ خانه

ایده چیدمان یک فضای کوچک که بخش زیادی از فضای آن به راهرو خانه اختصاص داده شده است شاید در ابتدا کار سختی به نظر آید. در واقع راهرو برای وصل کردن دو بخش یک خانه ساخته می‌شود که نمی توان در آن زندگی یا به عنوان اتاق استفاده کرد.

از نظر خیلی‌ها راهرو‎ خانه فقط فضاهای خالی را اشغال می‌کنند و خیلی به وجود آنها نیاز نیست اما با کمی درایت می‌توانید از این فضای بلااستفاده به بهترین شکل ممکن استفاده کنید پس با گزارش امروز مجله دلتا همراه شوید و این ۷ روش کاربردی را برای راهروی خانه خود استفاده کنید.

۱- راهرویی که در تصویر روبه‌رو مشاهده می‌کنید جلوی در ورودی این خانه قرار گرفته است. جاکفشی و گیره‌هایی که در بالای آن قرار دارد بدون اینکه مانعی جلوی در باشد به خوبی این فضای باریک را پر کرده است.

 راهرو‎ خانه
۲- در برخی از راهروها می‌توان یک قفسه روی دیوار و بالای چهارچوب در اتاقها نصب و از آن برای قرار دادن کتاب یا مجلات استفاده کرد.

قفسه کتاب در راهرو
۳- در تصویر زیر راهرو‎ خانه بسیار باریک و جاگیر است، بنابراین خیلی نمی‌توان وسیله‌ای در آن قرار داد پس بهترین راه این است که همانند روش قبلی، قفسه‌هایی در بالای دیوار نصب شود و از آن به عنوان کتابخانه یا هرچیز دیگر استفاده کرد.

 

راهروی باریک
۴- اگر راهرو‎ خانه شما جلوی در ورودی قرار دارد می‌توانید با نصب یک قفسه باریک روی دیوار، از آن به عنوان یک طاقچه برای قرار دادن تابلو یا عکس استفاده کنید. البته در زیر این قفسه فضای مناسبی برای نصب چند گیره است تا به محض ورود کت، پالتو یا کیف خود را آویزان کنید.

۵- در این تصویر به دلیل بزرگ و عریض بودن راهرو، از قفسه‌های بزرگ و یک نیمکت در زیر آن استفاده شده است که البته از فضای زیر نیمکت نیز می‌توان یه عنوان یک گنجه استفاده کرد.

قفسه کتابخانه

۷- در این راهرو نیز که کمی عریض تر از راهروی تصویر بالاست قفسه‌هایی روی دیوار نصب شده که بالای آن جالباسی وزیر آن سبدهایی برای وسایل مختلف قرار داده شده است.

جالباسی در راهرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…