لوکس‌ ترین خانه‌ ی درختی انگلستان

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
وجود خانه ی درختی در سراسر جهان یکی از عوامل مهم جذب توریست می باشد.
خانه‌ ی درختی

لوکس‌ ترین خانه‌ ی درختی انگلستان در شهر دوون انگلستان قرار دارد. اجاره‌ی یک هفته‌ی لوکس‌ترین خانه‌ی ‌درختی بریتانیا ۲ هزار و ۱۲۸ دلار (یک هزار و ۶۶۵ پوند) هزینه دارد که رقم کمی هم نیست و از عهده‌ی هر کسی برنمی‌آید. مشابه این خانه را همه‌ جای دنیا می‌شود پیدا کرد. اما گویا به چشم گردشگران این یکی چیز دیگری است.

لوکس‌ ترین خانه‌ ی درختی انگلستان

کمتر کسی است که با دیدن خانه‌ی درختی یاد کارتون دکتر ارنست و خانه‌ی درختیشان نیفتد. بسیاری از کودکان آن زمان می‌خواستند وقتی بزرگ شدند یک خانه‌ی درختی داشته باشند و همراه زن و فرزند بالای درخت زندگی کنند. اما واقعیت این است که تمام خانه‌های درختی به سادگی خانه‌ی دکتر ارنست نیستند. امروزه در سراسر جهان خانه‌های درختی گران‌قیمتی ساخته شده‌اند که اغلب، قیمتشان از خانه‌های لوکس روی زمین هم بیشتر است.

 دکوراسیون خانه‌ ی درختی

به گزارش مجله دلتا به نقل از توریسم آنلاین ،  گرچه تاریخی دقیق از ساخت اولین خانه‌ی درختی در دسترس نیست. اما گمان می‌رود که قدمت آن به تمدن‌های باستانی بیش از ۴۰ هزار سال پیش برگردد. غیر از جالب و سرگرم‌کننده بودن ایده‌ی این خانه‌ها، گاه به قدری از آن‌ها استقبال می‌شوند که به یک اقامتگاه دایمی تبدیل شده و این خانه‌ ی درختی سالانه تعداد زیادی گردشگر جذب می‌کنند.

خانه‌ی درختی

کارکرد امروزی خانه‌ ی درختی فقط در صنعت گردشگری نیست. شاید جالب باشد که بدانید هنوز هم بعضی قبایل اندونزیایی رویای بخشی از مردم جهان را زندگی می‌کنند؛ خانواده‌های ده نفره‌ی آن‌ها خوش و خرم در خانه‌های درختی با ارتفاع ۱۰ تا ۴۰ متر زندگی می‌کنند و بخشی از سبک زندگی‌شان است.

چیدمان خانه‌ ی درختی

خانه‌ ی درختی فقط یک خانه‌ نیستند و امروزه جاذبه‌ای توریستی به شمار می‌روند و برای گذراندن تعطیلات کوتاه‌مدت اجاره داده می‌شوند. هزینه‌ی اقامت در بعضی از این خانه‌ها سر به فلک می‌کشد. اما در مجموع استقبال خوبی که از این خانه‌ها صورت گرفته، باعث شده است تا مسئولان گردشگری به فکر استفاده از این امکان بیفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…