مانند کریستیانو رونالدو تیپ بزنیم!

۱
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
استایل و تیپ کریستیانو رونالدو هیچ‌گاه به دور از مد روز نبوده است!
همانند کریستیانو رونالدو

تیپ کریستیانو رونالدو

هنگامی که CR7 در زمین فوتبال حضور ندارد، باید او را در دنیای مد و فشن پیدا کرد. کریستیانو رونالدو امروزه به نمادی از سبک پوشش مردان تبدیل شده است. بسیاری از بزرگ‌ترین پایگاه‌های مد و فشن، او را خوش‌پوش‌ترین مرد زنده حال حاضر جهان می‌دانند. رونالدو چنان چشم به مد دارد که اکنون در دنیای آن غرق شده است و بسیاری از طرفداران او، دوست دارند مانند کریستیانو رونالدو تیگ بزنند!

او هر زمان که روی فرش قرمز است و یا در مراسم مهمی حضور دارد، استایل رسمی را انتخاب می‌کند. یا زمانی که با دوستانش وقت می‌گذراند، تیپ اسپرت می‌زند. شاید بی‌جهت نباشد که کریس در شبکه اجتماعی اینستاگرام بیشترین دنبال‌کننده را دارد، زیرا او همیشه در حال سورپرایز کردن هوادارانش است! با بخش مد و زیبایی مجله دلتا همراه باشید.

کریستیانو رونالدو

تیپ کریستیانو رونالدو

ما اغلب به این نتیجه رسیده‌ایم که اکثر فوتبالیست‌ها افرادی خوش‌پوش نیستند. آن‌ها پول‌دار ولی در تیپ زدن بسیار بی‌سلیقه‌اند؛ اما در میان آن‌ها، تعداد کمی استثنا نیز وجود دارند.

کریس رونالدو اهل پرتغال است، به همین دلیل در روزهای نخستین حرفه ورزشی‌اش، اغلب عادت به پوشیدن لباس‌های آزاد داشت. زمانی که در منچستر توپ می‌زد و در انگلستان زندگی می‌کرد، به دلیل هوای سرد مجبور بود چند لایه لباس اضافه‌تر به تن کند. حال، زمان زیادی از آن روزها گذشته است، و سبک پوشش کریس تغییرات محسوسی به خود دیده است. شاید برای همین است که خیلی از افراد علاقه دارند، مانند کریستیانو رونالدو تیپ بزنند.

استایل کژوال

برای داشتن استایل کژوال (معمول و روزمره)، کریستیانو طرفدار پوشیدن شلوار جین و کت اسپرت است. همچنین او با این استایل، کفش مردانه قهوه‌ای به پا می‌کند و توصیه ما به شما هم در این است که از انتخاب کفش مشکی برای ست کردن با استایل سرمه‌ای یا آبی تا می‌توانید اجتناب کنید.

رونالدو

روزهای سرد

وقتی هوا به سردی می‌رود، CR7 علاقه خاصی برای پوشیدن ژاکت‎های کلاسیک به همراه شلوار جین و نیم‌بوت مردانه دارد. او معمولا سعی می‌کند به جای انتخاب رنگ‌های سفید یا مشکی، از رنگ‌های نوک مدادی، خاکستری، قهوه‌ای یا زیتونی استفاده کند. او عاشق تُن‌های رنگی خاکی و ترکیب آن با تیپ‌‌های کلاسیک است.

کت و شلوارهای کریستیانو رونالدو

مانند اکثر فوتبالیست‌های مشهور، کریس رونالدو نیز هر از گاهی باید به چندین مراسم رسمی مختلف برود. برای چنین مناسبت‌هایی لازم است نهایت وسواس را انجام داد؛ زیرا در صورت عدم دقت، باید انتظار دریافت خیل عظیمی از نظرات منفی را داشت. نکته عالی در مورد فوتبالیست‌ها این است که آن‌ها به دلیل داشتن ثروت زیاد، می‌توانند بهترین افراد استایلیست (کسانی که تخصص در انتخاب نوع پوشش دارند) را انتخاب کنند.

رنگ

تیپ رسمی کریس رونالدو این موضوع را نشان می‌دهد که اگر به فکر سرمایه‌گذاری در خرید یک دست کت و شلوار هستید، همیشه برای انتخاب رنگ و سهولت در پوشیدن، به دنبال رنگ‌های خنثی باشید؛ خاکستری رنگی عالی برای این مورد است. همچنین سعی کنید در ست کردن کفش با رنگ کت و شلوار نیز نهایت دقت را انجام دهید.

 کریس رونالدو

کراوات

انتخاب کراوات تیره و ساده نه تنها به جذابیت بیشتر کمک می‌کند، بلکه نشان از سبکی کلاسیک دارد. همچنین کراوات پهن کلاسیک‌تر از کراوات باریک است، و سن فرد را کمی بالا می‌برد. به همین دلیل است CR7 معمولا برای پنهان کردن چهره کودکانه‌اش، از کراوات پهن استفاده می‌کند.

پاپیون

کریس همچنین به زدن پاپیون هم علاقه زیادی دارد. او در مراسم توپ طلای سال ۲۰۱۷ با پوشیدن کت و شلوار سرمه‌ای و زدن پاپیون، باز هم نشان داد که تا چه اندازه به این تیپ علاقه دارد. ناگفته نماند، کریستیانو همیشه در زیر کت و شلوار خود، پیراهن سفید به تن می‌کند.

 

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “ست کردن کراوات و پیراهن مردانه” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. روزبهانی

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ در ۹:۱۵ ق٫ظ

    درود

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…