ویژگی‌ لباس مخصوص بارداری

۰
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از مراحل حساس زندگی خانم‌های متاهل باردار شدن است که در آن نیاز به مراقبت‌های خاصی است از جمله اینکه باید مدل لباس راحتی پوشید و یا غذاهای سالم را خورد و از این دست موارد.
لباس مخصوص بارداری

لباس بارداری

یکی از نگرانی‌های همیشگی زنان باردار، انتخاب لباس مخصوص بارداری است. در سال‌های اخیر، انواع مدل‌های لباس بارداری به بازار آمده است. حالا که مدل های حجیم و بادکرده دوباره مد شده ، خرید لباس راحت‌تر شده است، به خصوص در ماه‌های اول بارداری که اندام شما تغییر چندانی نکرده، انتخاب لباس خیلی راحت‌تر است و می‌توان از لباس‌های معمولی هم استفاده کرد؛ اما پس از شش ماه نیاز دارید که لباسی متناسب با شکم و اندام بزرگ شده خود خریداری کنید. با بخش مد و زیبایی مجله دلتا همراه باشید.

بارداری

انتخاب یک لباس مناسب بارداری

۱- پارچه لباس باید راحت و قابلیت کشش کافی را داشته باشد. پارچه‌ای انتخاب کنید که چهار تا ۱۰ درصد نایلون یا الیاف کششی داشته باشد تا متناسب با افزایش حجم شما، کشیده و منبسط شود. پارچه‌های نخی کشباف و استرچ، پارچه‌هایی بسیار عالی برای خانم‌های باردار است.

۲- ممکن است بدنتان خیلی سریع‌تر از آنچه فکر می‌کنید، رشد کند و لباس‌هایتان اندازه شما نشود. پس در انتخاب اندازه درست دقت و اگر بین دو اندازه شک دارید، اندازه بزرگتر را انتخاب کنید.

۳- به برش و مدل لباس توجه کنید. پایین تنه لباس و قسمت شکم باید خیلی بزرگ و گشاد که با شکم و ران شما متناسب باشد. بالا تنه لباس بهتر است به شکلی باشد که از بالا به سمت پایین به تدریج گشاد شود.

۴- از شلوارهای جین مخصوص بارداری که انواع مختلف آن در بازار پیدا می‌شود، استفاده کنید تا هم راحت باشید و هم احساس کنید که مثل همیشه لباس می‌پوشید. کمر قابل تنظیم این شلوارها به شما کمک می‌کند که شلوار را با اندازه متغیر کمر خود منطبق کنید.

لباس بارداری

۵- بهتر است شلوارهایی انتخاب کنید که کمرش زیر شکم شما قرار می‌گیرد، این مدل شلوار، نه تنها راحت‌تر بلکه شیک‌تر و جالب‌تر است.

۶- لباس زیر و شکم بند بارداری، به خصوص از ماه ششم بارداری به بعد، اهمیت زیادی دارد. در خرید لباس زیر و شکم بند، سهل انگاری و خسیسی نکنید؛ خرید لباس زیر خوب و مراقبت از اندام شما در این دوران، به شما کمک می‌کند که بعد از زایمان زودتر به اندازه اصلی خود برگردید.

۷- تاپ و بلوزهای مختلف با رنگ‌های متنوع تهیه کنید و آنها را با تعداد محدودی لباس مناسب پایین تنه بپوشید. سعی کنید قسمت پایین تنه لباس شما مشکی و به رنگ تیره باشد.

لباس حاملگی

۸- پارچه های راه دار و طرح دار، شما را بزرگ تر نشان می دهد. بنابراین مدلهای تک رنگ و بیشتر به رنگ مشکی و تیره انتخاب کنید تا برجستگی های بدن شما را کوچک تر نشان دهد.

۹- ممکن است بخواهید لباس بارداری را بعد از زایمان و در دوران شیردهی هم استفاده کنید. بنابراین به اینکه لباس به راحتی از قسمت جلو باز شود تا بتوانید به فرزندتان شیر بدهید هم توجه کنید.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “چگونه لباس مجلسی تنگ را گشاد کنید” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…