چگونه زنجیر طلای مردانه را استفاده کنیم

۱
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
جواهرات یکی از هوشمندانه و تاثیرگذارترین راه‌ها برای اضافه کردن کمی خلاقیت و نوآوری به استایلتان است.
زنجیر طلای مردانه

استفاده از زنجیر طلای مردانه

انتخاب اکسسوری‌های مردانه از آن دسته چیزهایی است که اغلب دست کم گرفته می‌شوند اما قرار است که همه چیز عوض شود! اگر شما آماده‌ هستید تا چیزی جدید و به روز را برای تغییر استایل خود امتحان کنید، انتخاب زنجیر طلایی مردانه می‌تواند برای شما مناسب باشد. یک گردنبند، حال و هوایی به روز به لباس‌های شما می‌دهد و در عین حال این نوع گردنبندها به همه می‌آیند. در این مقاله ما بهترین روش‌ها را برای استفاده از زنجیر طلای مردانه جمع آوری کرده‌ایم. با بخش مد و زیبایی مجله دلتا همراه باشید.

زنجیر طلا

زنجیر طلای واقعی

استایل خود را با گردنبند طلای واقعی جذاب‌تر کنید. رنگ طلایی با هر رنگ دیگر به خوبی ست می‌شود؛ بنابراین شما می‌توانید از این اکسسوری در هر موقعیتی استفاده کنید. یک تی‌شرت ساده سفید را با یک زنجیر تک ست کنید یا برای داشتن ظاهری فشن‌تر چند لایه زنجیر بیندازید. در زمستان، برای داشتن ظاهری منسجم و جذاب، یک ترنچ کت با رنگی مشابه به استایل خود اضافه کنید. این روشی فوق‌العاده، برای به روز کردن استایل شما، بدون زیاده‌روی کردن است.

طلای مردانه

زنجیر طلای ضخیم

به جواهرات قدیمی خود با اضافه کردن زنجیری ضخیم استایل و زیبایی بدهید. از یک ناهار ساده گرفته تا قرار ملاقات اول، شما می‌توانید تیپ خود را  تنها با اضافه کردن یک اکسسوری ساده به سطحی جدید از به روز بودن ببرید. آن را از زیر بلوز خود دربیاورید تا خودش را نشان بدهد و با پوشیدن بلوز یقه سه سانت، دستمال گردن یا تی‌شرت طرح‌دار مقداری آن را پیچیده کنید و به آن عمق بدهید.

زنجیر مردانه

زنجیر طلای نازک

قرار نیست که همه جواهرات ضخیم و پهن باشند. یک زنجیر نازک، راهی عالی برای ورود بعه دنیای اکسسوری‌هاست بدون اینکه زیاده‌روی کنید. یک گردنبند ظریف و سبک طلایی با پولو شرت، بافت طرح‌دار یا ترنچ کت به خوبی ست می‌شود، فقط فراموش نکنید که برای داشتن ظاهری  واقعا جذاب، بلندی گردنبندتان باید پایین‌تر از یقه شما باشد. یک اکسسوری ظریف و کوچک مانند این زنجیر توانایی این را دارد که استایل ظاهری شما را به میزان زیادی جذاب و همیشه به روز کند و اصلا هم مهم نیست که می‌خواهید کجا بروید.

زنجیر طلای نازک

زنجیر چند لایه

زنجیر چند لایه را با انواع بلندی‌ها و رنگ‌های طلایی روی یکدیگر امتحان کنید. از رنگ سفید گرفته تا طلایی، شما می‌توانید آنها را عوض و جایگزین یکدیگر کرده تا ترکیب اکسسوری عالی و دلخواه خود را پیدا کنید.

شما می‌توانید یک کت و شلوار کلاسیک با تی‌شرت بپوشید و با استفاده از زنجیرهای انتخابی مقداری جذابیت به استایل خود اضافه کنید.

زنجیر چند لایه

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “۵ قانون در مد لباس آقایان که مسخره به نظر می‌رسند” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۱ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…