۳ مدل ریش جذاب آقایان

۰
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ریش و سبیل برای مردان، نوعی زینت به حساب می‌آید که درست انتخاب کردن مدل آن، می‌تواند جذابیت شما را صد چندان کند.
مدل ریش جذاب

انواع ریش مردانه

اگر نمی‌خواهید که مدل ریش جذاب و بسیار متفاوتی داشته باشید و یا نمی‌خواهید که وقت خود را برای بلند شدن موهای صورتتان تلف کنید، پس این مدل‌ها انتخاب مناسبی برای شما است. آن‌ها بسیار جذابند و تقریبا نگهداری از آنها آسان است. به علاوه، به راحتی می‌توانید مدل آن را تغییر دهید. با بخش مد و زیبایی مجله دلتا همراه باشید.

ریش

ریشابیل

احتمالا معروف‌ترین مدل ریشابیل، همان‌طور که انتظار می‌رود، آن مدلی است که «هنری کویل» در فیلم «غیرممکن-فال اوت»، روی صورتش داشت. هر چند، نیازی نیست که شما یک جاسوس بین‌المللی یا یک ستاره سینما باشید تا این مدل ریش بی‌نظیر و مردانه را امتحان کنید. این استایل غالبا همان ریش کادردار کوتاه است که بلندی ریش‌های قسمت گونه، فک و چانه کوتاه‌تر از سبیل است. به همین منظور، سبیل کاملا از ریش متمایز شده است.

سبیل

ریش سلطنتی

سبیل و ریش خط چانه را ترکیب  تا برای خود ریش مدل سطنتی درست کنید. خط چانه، قسمتی از موهای صورت است که به صورت عمودی از چانه شما به سمت پایین می‌رود و می‌توانید هر طور که می‌خواهید به آن مدل دهید، مانند این مدل یا نازک‌تر. در مورد سبیل، بهترین مدل سبیل کلاسیک است. هرچند، باید سعی کنید که ضخامت بین سبیل و ریش چانه را متناسب نگهدارید تا ظاهری متعادل داشته باشید. گونه‌ها و خط گردن باید صاف و عاری از مو باشند تا هیچ چیز تمایز این استایل را خراب نکند. مانند مدل ون دایک، این استایل نیز برای آن دسته از آقایانی مناسب است که ریش‌هایشان منقطع رشد می‌کند.

مدل ریش

ریش و سبیل شورون

این مدل سبیل که توسط سبک «فِردی مرکوری» معروف و محبوب شد، استایلی است که به اکثر حالت‌های صورت می‌آید. سبیل شورون به صورت کامل لب بالا را می‌پوشاند که حالتی طبیعی است و ضخامت آراسته شده سبیل را افزایش می‌دهد. هنگامی که برای اولین بار می‎خواهید این مدل ریش را امتحان کنید، انتهای موهای قسمت بالایی لب باید کمی به داخل زاویه داشته باشند و همچنین آنها باید تا قسمت بالایی لب بالا کوتاه شوند. باقی صورت شما باید کاملاً شیو شده باشد. یادآوری حال و هوای پدرانه دهه هشتاد، این سبیل عالی را به قرن ۲۱ آورده تا با مدل موهای به روز مانند دور کوتاه بهم ریخته و آلمانی ترکیب شوند.

مدل ریش و سبیل

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “۱۰ مدل ست لباس مردانه تابستانی” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…