خرید خانه در تهران فقط با ۱۰۰میلیون!

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با بالا رفتن قیمت مسکن، یافتن آپارتمان ارزان و مناسب با بودجه و قدرت خرید خانوار دشوار شده است اما نه ناممکن.
قیمت-مسکن-در-جنوب-تهران

در جنوب تهران می‌توان از متری ۸ میلیون تا متری ۲۷ میلیون تومان واحدهای نوساز برای خرید پیدا کرد. قیمت مسکن در جنوب تهران نیز مانند هر منطقه دیگری بسته به محله، امکانات و… متفاوت است.

به گزارش مجله دلتا قیمت واحدهای مسکونی در جنوب تهران بسته به محله، امکانات و… متفاوت است. نازی آباد، افسریه، مشیریه، شوش، آذری، منیریه، جوادیه، مولوی، یاخچی‌آباد، خانی‌آباد نو، منیریه و… از جمله محله‌های معروف در جنوب تهران است. سال ساخت، امکانات، محله و خیابان و… در قیمت مسکن این مناطق موثر است. در ادامه قیمت مسکن برای واحدهای نوساز در محله‌های مختلف جنوب تهران شرح داده شده است.

نازی آباد

نازی آباد یکی از محله‌های مشهور در جنوب تهران است. قیمت مسکن در این محله برای واحدهای نوساز بین متری ۱۶ تا ۲۷میلیون تومان تغییر می‌کند. این محله از محله‌های گران قیمت جنوب تهران در حوزه مسکن محسوب می‌شود. به گفته یک کارشناس مشاور املاک در نازی‌آباد، واحدهایی که سمت هزار دستگاه قرار دارد قیمت بالاتری داشته و بین متری ۲۴ تا ۲۷ میلیون تومان در هر متر مربع قیمت‌گذاری می‌شود. واحدهای سمت تولایی نیز از متری ۱۹ تا ۲۴میلیون تومان قیمت دارد. برای خرید یک آپارتمان نوساز در نازی آباد شرقی نیز باید متری ۱۶ تا ۲۰ میلیون تومان هزینه کرد.

مشیریه

محله مشیریه در جنوب شرق تهران و منطقه ۱۵ شهرداری پایتخت واقع شده است. قیمت مسکن در جنوب تهران و در این محله برای واحدهای نوساز از متری ۱۶میلیون تومان شروع می‌شود و به متری ۱۹ میلیون تومان نیز می‌رسد. یک واحد ۷۰ متری نوساز در طیقه دوم یک آپارتمان در چهار راه دوم مشیریه، متری ۱۸میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

جوادیه

به گفته یک کارشناس مشاور املاک در جوادیه قیمت واحدهای نوساز در این منطقه بین متری ۱۲ تا ۱۵میلیون تومان متغیر است. مثلا یک واحد ۸۷ متری در کوچه علی مهدی متری ۱۴ میلیون تومان قیمت‌ گذاشته شده ‌است. واحدهای قدیمی‌تر در این محله نیز از متری ۷ میلیون تومان شروع می‌شود.

شوش

شوش یکی دیگر از محله‌های جنوبی تهران است. به گفته یک کارشناس مشاور املاک در این محله، قیمت مسکن در شوش بین ۱۰ تا ۱۴ میلیون تومان در هر متر مربع متغیر است. واحدهای سمت هرندی حدود متری ۱۰میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. برای خرید واحدهای سمت صفاری نیز باید حدودا متری ۱۴میلیون تومان هزینه کرد. همچنین واحدهای سمت شقاقی حدود ۱۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. البته این قیمت‌ها برای واحدهای نوساز است. یک واحد آپارتمان نوساز ۷۰متری در خیابان ۱۷شهریور متری ۱۲میلیون و ۵۰۰هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

آذری

آذری یک محله شلوغ و پرجمعیت در منطقه ۱۷ شهرداری تهران است. قیمت واحدهای نوساز در محله آذری از متری ۱۴ میلیون تومان شروع شده و تا متری ۱۶ میلیون تومان می‎‌رسد. قیمت یک واحد ۶۰ متری و نوساز در اقبال، متری ۱۶ میلیون تومان اعلام شده است.

منیریه

منیریه محله‌ای است که در جنوب تهران و منطقه ۱۱شهرداری واقع شده است. قیمت مسکن برای واحدهای نوساز این محله از متری ۲۰ میلیون تومان شروع می‌شود و تا متری ۲۵ میلیون تومان می‌رسد. یک واحد ۱۱۸ متری و نوساز در خیابان فرهنگ متری ۲۳ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

مولوی

یکی دیگر از محله‌های جنوب تهران که در منطقه ۱۲ واقع شده، محله مولوی است. قیمت مسکن در این محله بین متری ۸ تا ۱۱ میلیون تومان متغیر است. قیمت یک واحد ۷۵ متری در کریمی، متری ۸ میلیون و ۲۰۰هزار تومان و در کل ۶۲۰ میلیون تومان اعلام شده است. این واحد نوساز و دارای امکانات کامل است.

یاخچی آباد

یاخچی آباد یکی از محله‌های جنوب غرب تهران است که در منطقه ۱۶ شهرداری قرار گرفته است. این محله در جنوب نازی آباد واقع شده و قیمت واحدهایی که در نزدیکی نازی آباد قرار دارد، بالاتر است. قیمت مسکن در این محله بین ۱۳ تا ۲۰ میلیون تومان در هر متر مربع متغیر است. یک واحد آپارتمان ۱۰۷ متری در کوچه پورعبدالله متری ۱۴میلیون و ۵۰۰هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

خانی آباد نو

خانی آباد نو محله‌ای در منطقه ۱۹ شهرداری پایتخت است. قیمت واحدهای کلید نخورده در این محله از متری ۱۷میلیون تومان شروع می‌شود. یک واحد ۱۱۲متری و دو خواب در میعاد جنوبی متری ۱۹میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد نوساز بوده و امکانات آن نیز کامل است.

امیریه

امیریه نیز محله‌ای واقع در جنوب تهران است. قیمت واحدهای نوساز در این محله بین ۱۸ تا ۲۵میلیون تومان در هر متر مربع متغیر است. البته قیمت مسکن فقط متاثر از سال ساخت نیست و ممکن است واحدهای قدیمی‌تر در یک محله قیمتی بیشتر از واحدهای نوساز در همان محله داشته باشد. یک واحد آپارتمان ۹۵متری در برزگر دومیلیارد تومان قیمت گذاشته شده است.

پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی از گزارش های ملکی بیشتر مطلب “قیمت‌های شهریوری مسکن در تهران” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…