مهیج‌ترین شهربازی‌های جهان

۰
7
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شهربازی‌ها، از جمله اماکن تفریحی است که همواره مورد توجه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان قرار گرفته و این امکان را برای افراد فراهم می‌کنند تا انرژی و هیجان خود را به ایمن‌ترین شکل ممکن تخلیه نموده و اوقات خوش و به یاد ماندنی را تجربه کنند.
مهیج‌ترین شهربازی‌های جهان

شهربازی‌های مهیجی که ضربان قلب شما را بالا می‌برند!

ارتفاع، سرعت و مسیرهای پر پیچ و خم از جمله مولفه‌هایی است که موجب به وجود آمدن ترس و وحشتی امن در درون افراد می‌شوند و در عین حال لحظاتی هیجان انگیز و بسیار جذاب را برای آنان رقم می‌زنند. به محض ورود به مهیج‌ترین شهربازی‌‌های دنیا، متوجه می‌شوید که همه افراد در حال خندیدن و تجربه لحظاتی ناب هستند. با بخش گردشگری مجله دلتا همراه باشید.

شهربازی

شهربازی سیکس فلگز امریکا (Six Flags)

شهربازی سیکس فلگز در کشور امریکا، از جمله مهیج‌ترین شهربازی‌های دنیاست که وسایل بازی بسیار ترسناکی را در خود جای داده و همواره پذیرای دوستداران هیجان و بازی‌های ترسناک است. یکی از مهیج‌ترین ابزارهای بازی موجود در این پارک، ترن‌ هوایی با نام وایلد وان مشهور و از جنس چوب بوده و از قدمتی صد ساله برخوردار است. سرعت این ترن هوایی به ۸۵ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و افراد را در اتفاق ۳۰ متری از سطح زمین و در مسیرهای پر پیچ و خم جا به جا می‌کند.

امریکا

پارک اکسپولند ژاپن (Expoland)

ژاپن که به داشتن پیشرفته‌ترین ابزار آلات تکنولوژی در جهان شهرت دارد، در این زمینه نیز نام خود را به گوش جهانیان رسانده و یکی از مهیج‌ترین شهربازی‌های جهان را در خود جای داده است. وجود رولر کوستری بسیار ترسناک با سرعت ۷۵ کیلومتر بر ساعت باعث شده ، تا این شهربازی نیز یکی از ترسناک‌ترین و هیجان انگیزترین شهربازی‌های جهان گردد. اما این ترس و هیجان امن در سال۲۰۰۷ پایان یافت و وقوع حادثه‌ای تلخ و دردناک باعث شد تا این رولر کوستر تعطیل شده و به کار آن پایان داده شود. سقوط این رولر کوستر در سال ۲۰۰۷ باعث شد تا یک کشته و ۱۹ زخمی در این حادثه باقی بماند و پس از آن استفاده از این وسیله در شهربازی ژاپن ممنوع گردید.

ژاپن

پارک بَتِر سی فان فِیر لندن (Battersea fun fair)

از دیگر شهربازی‌هایی که در لیست مهیج‌ترین شهربازی‌های جهان جای گرفته‌اند، می‌توان به پارک بتر سی فان فیر اشاره کرد که با داشتن وسیله‌ای هولناک به نام رولر کوستر بیگ دیپر، لحظات پر استرس و ترسناکی را برای افراد رقم زده است. این وسیله هولناک در حادثه‌ای دردناک منجر به مرگ ۵ نفر شد و پس از آن استفاده از این رولر کوستر ممنوع گشت.

لندن

شهربازی اَکشِن امریکا (Action)

شهربازی اکشن نیز، ابزارهای بازی بسیار ترسناک و هیجان‌انگیزی را در خود جای داده و گذراندن وقت در آن، موجب سرگرمی بسیاری افراد شده است. این شهربازی به خاطر داشتن یک سرسره آبی بسیار هولناک و مهیج شهرت دارد؛ سرسره  آبی که موجب اتفاقات خطرناک بی‌شماری شده و پرونده‌های قضایی بسیاری را به وجود آورده است. این سرسره آبی که «کنن بال لوپ» نام داشته است، مصدومیت‌های بسیاری را برای افراد رقم زده و همین مساله باعث شده تا استفاده از آن ممنوع شده و از همان زمان تاکنون بی‌استفاده بماند.

پارک

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مطالب گردشگری “سنترال پارک نیویورک” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…