خانه نوستالژیک با طعم مدرنیته!

۰
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
داشتن خانه نوستالژیک شاید آرزوی بسیاری از انسانها باشد.
خانه نوستالژیک

 شاید در این روزها که همه چیز به سمت فضای مدرن پیش می‎رود داشتن خانه نوستالژیک آرزوی بسیاری از افراد باشد. خانه‎ای که آدم را یاد چند دهه گذشته بیاندازد و حس خوب سادگی توام با فضای زیبای سنتی را به فرد منتقل کند.

جالب آنکه فضاهای روستایی نیز این روزها به سمت مدرنیته شدن پیش می‎روند و با تلفیق تکنولوژی‌های به‌روز، حال و هوایی شهری به خانه‌های خود می‌بخشند.

به گزارش مجله دلتا، اما در شهر «ویلسون» آمریکا یک شهروند تصمیم گرفت تا با تبدیل یک انباری بزرگ در وسط زمین خود به خانه‌ای سنتی، نه تنها خاطره سالهای گذشته را زنده کند، بلکه یک انباری بزرگ و نوستالژیک با کاربردهای متنوع داشته باشد.

این انباری که در فضایی ۱۵ هکتاری در حاشیه‌ یک دریاچه قرار گرفته است، از یک اتاق پذیرایی، آشپزخانه، گاراژ بزرگ و فضایی برای ورزش و کار تشکیل شده است. در مجموع وقتی وارد این ساختمان یا همان انباری می‌شوید، گویی به یک خانه در دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی پا گذاشته‌اید.

خانه نوستالژیک

گاراژ این خانه نیز در نوع خود بی‌نظیر است صاحبخانه تصمیم گرفت تا با ایجاد این گاراژ بزرگ در وسط انباری و قرار دادن خودرو، موتور سیکلت و دوچرخه‌های قدیمی خاطرات نوستالژیک خود را زنده کند.

معماران برای فضای ورزشی خانه نیز یک دیوار شیشه‌ای در نظر گرفته‌اند تا حداکثر استفاده از چشم‌انداز خانه برده شود و زیبایی چشم نوازی به نمای ساختمان ببخشد.

گاراژ سنتی

دکوراسیون فضای خانه از جمله آشپزخانه نیز بسیار خاطره انگیز است و طراحی و مصالح چوبی به کار رفته در آن، نمای آن را شبیه به کلبه‎های چوبی قدیمی کرده است.

گفتنی است مصالح ساختمانی به‌کار رفته در خانه نوستالژیک، با فرم “سنتی – کلاسیک” از مصالح چوبی و فولادی ساخته شده است.

اتاق‌خواب سنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…