آماده شدن برای یک مهمانی مهم

۶
6
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر به مهمانی مهمی دعوت شده‌اید و برای آماده شدن، استرس دارید، این مقاله به شما کمک می‌کند.
مهمانی مهم

چگونه برای یک مهمانی مهم آماده شویم؟

اگر به یک قرار و یا یک مهمانی مهم دعوت شده‌اید و یا باید به کنسرتی بروید، احتمالا قبل از رفتن کمی دستپاچه‌اید. این مقاله برای این است که کمی از استرس شما کم و کمک کند که برای این قرار و یا مهمانی مهم آماده شوید. در این صورت تنها کاری که باید انجام دهید این است که خودتان را برای هیجان و شادی مراسم آماده کنید. با بخش مد و زیبایی مجله دلتا همراه باشید.

مهمانی

۱. برای خودتان آهنگی گذاشته و چایی دم کنید

موسیقی باعث می‌شود که پر‌ انرژی و سرحال باشید و حین آماده شدن، از کارهایی که باید انجام دهید، لذت ببرید.  نوشیدن یک لیوان چایی گرم  آرام‌‌تان  می کند و استرس را از شما دور می‌سازد.

لباس

۲. موهایتان را خوب نرم کنید

این کار حدودا سی دقیقه زمان می گیرد. نرم کننده را به مویتان بمالید و به حالت دم خرگوشی جمعشان کرده و روی سرتان ببندید. طی این سی دقیقه می‌توانید لاک‌های قبلی ناخنتان را پاک و ابروهایتان را تمیز کنید، اگر پشت لبتان موی زائد دارید وکس کنید یا این که پای تلویزیون بنشینید و سریالی تماشا کنید.

۳. دوش بگیرید

بدن خود را در حمام خوب بشویید و موهای زائد خود را از بین ببرید، تا پوست تمیز و شادابی داشته باشید.

۴. به بدن خود لوسیون بزنید

هیچ کس دوست ندارد پوست زبر و خشکی داشته باشد.

لوسیون

۵. موهای خود را خشک کنید

یک سرم محافظ حرارتی خوب انتخاب کنید و خوب به موهایتان بزنید. بعد از اتمام کار موهای خود را به حالت دم خرگوشی روی سرتان جمع کرده و ببندید.

۶. صورت را پاک سازی کنید

صورتتان را با یک شوینده‌ مناسب بشویید و بعد یک لایه‌بردار خوب به آن بزنید. این موضوع را هم بدانید که با استفاده از شکر و روغن زیتون می‌توانید لبهای خود را نیز لایه‌برداری کنید. ماسک صورت بزنید تا به خوبی صورتتان تمیز شود و آن را نرم کند. احتمالا می‌توانید از داروخانه نزدیک منزل‌ ماسک‌های ارزان قیمت بخرید. بعد از آن که ماسک به اندازه‌ کافی روی صورتتان ماند، مجددا بشویید و شیر پاک‌کن و تونر به آن بزنید. و موضوع مهم دیگر، پوست خود را با یک آب‌رسان و یا یک پرایمر خوب مرطوب کنید. زیاد درگیر ترتیب استفاده از این‌ها نباشید. هر دوی اینها حدودا پانزده دقیقه بعد روی پوست شما می‌نشیند.

۷. ناخنهای‌تان را لاک بزنید و سوهان بکشید (پدیکور و مانیکور کنید)

چند دقیقه دست‌ها و پاهای خود را در آب گرم قرار دهید، بعد به ناخن‌ها سوهان بکشید. یک پد تمیز لاک پاک‌کن روی آن‌ها بکشید و بعد از این که خشک شد، لاک بزنید. بعد از اتمام کار، به دستانتان کرم نرم ‌کننده بمالید تا پوستتان نرم و شفاف شود.

ناخن

۱۰. لباس مناسب انتخاب کنید

مطمئنا از قبل لباس دارید اما اگر هم ندارید، مضطرب نشوید. می‌توانید از دوستان خود راجع‌ به لباسی که می‌خواهید بپوشید، بپرسید. حتی می‌توانید به صورت اینترنتی لباس‌ها را ببینید تا ایده‌های بیشتری داشته باشید.

۱۱. زیور‌آلات فراموش نشود

هر چیزی، گوشواره، انگشتر، پیرسینگ، النگو. هر چیز براق و درخشانی توجهات را به شما جذب می‌کند. البته نباید بیش از حد به خودتان چیز آویزان کنید. توجه داشته باشید که زیورآلات بیش از حد شما را جلف می‌کند!

نکته‌ آخر این که مام و ادکلن خوش‌بویی به خود بزنید. اما در این مورد هم افراط نکنید.

 

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “۴ نکته برای جذابیت بیشتر در مهمانی” را مطالعه کنید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ آذر ۱۳۹۹ در ۱۰:۵۴ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۷ آذر ۱۳۹۹ در ۳:۵۶ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۵ آذر ۱۳۹۹ در ۱۰:۵۷ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۵ آذر ۱۳۹۹ در ۱۰:۵۷ ب٫ظ

  5. احمد

    ۵ آذر ۱۳۹۹ در ۱۰:۲۳ ب٫ظ

  6. ایدا

    ۵ آذر ۱۳۹۹ در ۹:۱۲ ب٫ظ

    کاش که یکم چیز هایی بود که باید خرج میکردی خیلی چیز هایم اصلا در دسترس نبود

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…