مسکن ملی پردیس متری چند؟

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
قیمت هر متر مربع مسکن طرح اقدام ملی در شهر جدید پردیس فعلاً متری ۳ میلیون تومان است.
مسکن-ملی-پردیس

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه ۱۴ هزار واحد مسکن مهر آماده تحویل به متقاضیان است گفت: قیمت هر متر مربع مسکن ملی پردیس نیز فعلا متری ۳ میلیون تومان برآورد شده است.

به گزارش مجله دلتا سید مهدی هدایت ضمن اعلام این خبر در مراسم آغاز رسمی تحویل ۱۴ هزار واحد مسکن مهر اظهار داشت: از امروز فرآیند معرفی متقاضیان به بانک برای دریافت دفترچه اقساط آغاز می‌شود و متقاضیان برای انشعابات به دستگاه‌های خدمات‌رسان و برای تحویل واحد به کارگزاری شرکت عمران مراجعه می‌کنند.

هدایت ضمن اشاره به ۴ تا ۵ هزار متقاضی که برای تحویل واحدهای خود مراجعه نکرده‌اند گفت: اقداماتی از قبیل افزایش نرخ سود تسهیلات این واحدها به ۱۸ درصد، نسبتا تاثیرگذار بوده است و آذرماه امسال ۱۰ هزار واحد مسکن مهر نیز تحویل متقاضیان می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، درباره آخرین وضعیت افزایش ۲۰ میلیون تومانی قیمت مسکن مهر اظهار کرد: این رقم با توجه به هزینه‌های صورت گرفته بسیار ناچیز است از ابتدای سال، ۱۴۰۰ میلیارد تومان در پردیس هزینه شده و این در حالی است که از محل دریافت ۲۰ میلیون تومان حدود ۲۲ میلیارد تومان به دست آورده‌ایم. این ۲۰ میلیون تومان هزینه نقل و انتقال نیست بلکه بخش کمی از هزینه‌هایی که دولت برای واحدهای مسکن مهر انجام داده و از متقاضیانی که هم اکنون اقدام به خرید و فروش می‌کنند دریافت می‌شود. متقاضیان اولیه و افرادی که پیش از خردادماه واحد را خریداری کرده‌اند مشمول این افزایش قیمت نیستند.

مدیر عامل عمران ‌پردیس خاطرنشان کرد: زمانی که پروژه مسکن مهر پردیس آغاز شد دلار ۱۰۰۰ تومان بود و الان قیمت دلار ۲۴ برابر شده لذا هزینه‌ها بسیار  بالا رفته است.

وی با اشاره به تعهد شرکت عمران پردیس برای ساخت ۱۴ هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن گفت: از این تعداد ۱۱ هزار واحد به تعاونی‌های مسکن مهر واگذار شده و ۳هزار واحد نیز در بخش  ثبت‌نامی است. در مراسمی که با حضور ویدیوکنفرانس رییس‌جمهور برگزار می‌شود اولین واحدهای اقدام ملی بتن ریزی خواهد شد. قیمت هر متر مربع مسکن ملی پردیس فعلاً ۳ میلیون تومان است.

پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی از گزارش های ملکی بیشتر مطلب “اجاره مسکن تا پایان امسال چقدر بالا می‌رود؟” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. روزبهانی

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ در ۷:۲۰ ب٫ظ

    این قیمت ارزش ندارد امکانات ضعیف وشلوغ است

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…