اجاره خانه‌های ارزان در تهران چقدر است؟ (+نقشه)

۰
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

برای اجاره خانه‌های ارزان در تهران چقدر باید هزینه کنیم؟ مجله دلتا مجموعه‌ای از ویژگی‌های برخی از خانه‌های ارزان موجود در تهران را روی نقشه مشخص کرده است.

به گزارش مجله دلتا؛ شرایط اقتصادی این روزها باعث شده که برخی از اقشار کم درآمد جامعه به این فکر بیفتند که خانه‌های مناسب و با اجاره بهای کمتری پیدا کنند. با این حال خیلی‌ها به خاطر شرایط شغلی و خانوادگی حاضر نیستند از پایتخت دور بشوند و به دنبال خانه‌هایی ارزان‌تر در دل کلانشهر تهران می‌گردند.

رصد بازار اجاره در تابستان امسال نشان می‌دهد اجاره‌بها نوسان شدیدی نداشته و بازار نسبتا آرام است، اما به دلیل اینکه هرساله با تورم روبه‌رو هستیم؛ بنابراین بازار اجاره‌بها هم دستخوش تغییراتی شده است که معمولا با کاهش متقاضیان در پایان تابستان، قیمت‌ها هم فروکش می‌کند.

به همین دلیل تیم رصد مجله دلتا؛ تعدادی از خانه‌های ارزان قیمت در پایتخت را بر روی نقشه مشخص کرده‌اند تا شما با دید بازتری برای اجاره مسکن ارزان اقدام کنید.

در این نقشه سعی شده است که مناطق مختلفی از تهران مورد بررسی قرار بگیرند تا قدرت انتخاب بیشتری به مخاطب داده شود. مسلما این نقشه شامل تمام خانه‌های ارزان نیست و به مرور با انتشار نقشه‌های دیگر، به مجموعه کاملی از قیمت خرید و اجاره بهای خانه‌های تهرانی دست پیدا می‌کنیم.

 

اجاره خانه‌های ارزان در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…