دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

رهن کامل آپارتمان در تهران چقدر تمام می‌شود؟

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بررسی آگهی‌های اجاره در آخرین ماه تابستان نشان می‌دهد که همچنان آپارتمان‌های رهن کامل در بازار اجاره پیشتازند.
آگهی رهن کامل آپارتمان
بررسی آگهی‌های موجود نزد بنگاه‌های واقع در مناطق مصرفی شهر تهران حاکی است در برخی از محله‌های پایتخت آگهی رهن کامل آپارتمان از آگهی‌های ترکیب رهن و اجاره پیشی گرفته است.

به گزارش مجله دلتا در مناطق ۴ و ۵ تقریبا به ازای هر آگهی اجاره، یک آگهی رهن کامل واحد مسکونی نیز وجود دارد اما در مناطقی همچون ۷ تا ۱۲ تعداد آپارتمان‌های رهن کامل بیش از آپارتمان‌های اجاره‌ای است و در آپارتمان‌های اجاره‌ای نیز اغلب وزن رهن کامل به مراتب بیشتر از وزن اجاره‌بهای ماهانه است.

البته این قاعده عمدتا در گروه واحد‌های تا ۸۰ مترمربع که در بازار اجاره متقاضی بیشتری دارد، صدق می‌کند و در بازار آپارتمان‌های بزرگ‌متراژ، موجران به دریافت اجاره‌بهای چند میلیونی ماهانه رغبت نشان می‌دهند.

تحقیقات میدانی از طریق موتورهای جست‌وجوی ملکی که آگهی‌های اجاره را عرضه کرده‌اند، نشان می‌دهد برخی از موجران در آخرین روزهای فصل تابستان در تلاش هستند تا با بالاترین قیمت‌های ممکن، قرارداد اجاره آپارتمان خود را منعقد کنند و با اینکه حدود دو هفته از فصل طلایی نقل و انتقالات باقی مانده، روی قیمت‌های پیشنهادی بالاتر از استطاعت مستاجران درحال جست‌وجو در بازار اصرار دارند. با این حال آگهی رهن کامل آپارتمان به بهای هر متر مربع ۲ تا ۳ میلیون تومان در بسیاری از مناطق تهران همچنان قابل جست‌وجو است.

در جدول زیر جدیدترین آگهی‌های رهن و اجاره آپارتمان در شهر تهران ارایه شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در تهران و سایر شهرستان‌ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

رهن-و-اجاره-آپارتمان-در-تهران

پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی از گزارش های ملکی بیشتر مطلب “اجاره مسکن تا پایان امسال چقدر بالا می‌رود؟” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds