ست کردن رنگ‌ های پاستلی در لباس

۳
4
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر می‌خواهید در مورد ست و ترکیب کردن رنگ‌های پاستلی بدانید، این مقاله به شما کمک می‌کند.
رنگ‌های پاستیلی

بهترین نکته در مورد رنگ‌ های پاستیلی این است که به دلیل داشتن هاله‌های مشترک و ته‌ رنگ سفید، اکثر آن‌ها با یکدیگر ست می‌شوند. رنگ‌ پاستلی در دنیای مد بسیار محبوب است، زیرا بسیاری از افراد با لباس‌هایی که تماما رنگ پاستلی داشته باشند، احساس راحتی می‌کنند و آن‌ها را به لباس‌های رنگ روشن ترجیح می‌دهند. با بخش مد و زیبایی مجله دلتا همراه باشید.

Pastel color of clothes

رنگ زرد پاستلی با صورتی‌ها و ارغوانی‌های پاستلی

ست کردن رنگ‌ زرد پاستلی با صورتی‌ها و ارغوانی‌های پاستلی همیشه زیبا می‌شود. این ترکیب یادآور بهشت است و زرد پاستلی هم امسال ترند شده است و انتخاب‌های بسیار زیادی دارید که می‌توانید آن‌ها را به صورت آنلاین پیدا کنید. اگر هوا کمی سرد است، پلیوری به رنگ زرد پاستلی با شلوار کتان یا گشاد بپوشید. همچنین می‌توانید یک کت صورتی پاستلی را برای جلسات کاری خود انتخاب کنید.

رنگ شاد

رنگ پاستلی آبی را با سبز ست کنید

این رنگ‌ها برای کت و شلوار زنانه عالی است. می‌توانید رنگ یکی از آن‌ها را پررنگ‌تر از دیگری انتخاب کنید و تضاد رنگی در لباس‌ خود داشته باشید یا اینکه سایه‌های کمرنگ‌تر از هر دو رنگ را بپوشید و به لباس‌های خود ظاهری ملایم‌تر بدهید. اگر کمی رنگ ارغوانی و یا زرد به لباس‌های خود اضافه کنید، مشکلی پیش نخواهد آمد!

رنگ پاستیلی

رنگ‌های خنثی و ملایم پاستلی

اگر رنگ زیاد و غلیظ شما را می‌ترساند، همیشه این انتخاب را دارید که از رنگ‌‌های پاستلی ملایم و خنثی‌تر استفاده کنید و رنگ‌هایی را با هم ست کنید که از یک خانواده هستند و تنها هاله و تن‌های آن‌ها با یگدیگر متفاوت است مانند قرمز کم‌ رنگ، نارنجی‌های پاستلی و زردهای پاستلی. همچنین می‌توانید محتاطانه‌تر در مورد لباس‌هایتان تصمیم بگیرید، حتما نیازی نیست که هر تکه از لباستان یک رنگ باشد. تنها می‌توانید کت خود را با رنگ پاستلی انتخاب کنید و باقی لباس‌ها را مانند بلوز و شلوار ساده نگه دارید.

پاستیلی

اکسسوری‌های پاستلی رنگ

اکسسوری را فراموش نکنید، آن‌ها می‌توانند دقیقا همان چیزی باشند که شما احتیاج دارید، مخصوصا جوراب شلواری‌های با رنگ پاستلی که امسال بسیار ترند شده‌اند. اکسسوری‌ها با رنگ پاستلی برای کسانی مناسب است که تنها کمی رنگ برای لباس‌های خود می‌خواهند و نه اینکه تمام لباس‌هایشان پاستلی رنگ باشد.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی مطلب “اصولی که هر خانم خوش تیپی دارد” را مطالعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۲:۱۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۹ اسفند ۱۳۹۹ در ۷:۵۳ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۲:۰۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…