با هتل‎ های لوکس دنیا آشنا شوید!

۰
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
هتل‎ های لوکس دنیا عنوان مطلبی است که در این گزارش از مجله دلتا به آن می پردازیم.
هتل ‎های لوکس دنیا

هتل‎ های لوکس دنیا، عنوان مطلبی است که طی آن چند هتل لوکس دنیا را که با رعایت تمام استاندارد های بین المللی در هتل سازی به این رکورد جهانی رسیده اند معرفی می‎کنیم.

این مطلب که در مجله وب سایت دلتا از نظرتان می‎گذرد شاید برای همه کسانی که مایلند روزی در یکی از این هتل ها اقامت کنند جالب و خواندنی باشد.

۱ – امارات پالاس، ابوظبی

هتل‎ های لوکس دنیا

وقتی از هتل های لوکس حرف می‎زنیم با هتلی معروف در خاورمیانه آشنا می‎شویم که برای اینکه در بین هتل‎ های لوکس دنیا جای بگیرد، ۳ میلیارد دلار هزینه برداشته است .امارات پالاس ۳۹۴ اتاق  و سوییت و ۴۰ سالن اجتماعات را در خود جای داده‎است .

یک ساحل ماسه‎ای سفید در نزدیکی هتل قرار دارد و به امکاناتی همچون استخر، اسپاهای متعدد از سنگ مرمریت خاص که از ۱۳ کشور گرد آوری شده و همچنین بیش از ۱۰۰۰ لوستر کریستالی که توسط متخصصان سواروفسکی طراحی و اجرا شده از دیگر امکانات این هتل است.

هتل‎ های لوکس

اقامت در هتل امارات پالاس ابوظبی و استفاده از سرویس های ویژه موجود برای  همه میهمانان، احساس زندگی شاهانه و مرفه ثروتمندان دنیا را تداعی می‎کند.

۲ – مردان پالاس، ترکیه

2 10 با هتل‎ های لوکس دنیا آشنا شوید!

یکی از هتل های نام آشنای دنیا، هتل مردان پالاس ترکیه است. هتلی که در سال ۲۰۰۹ با بودجه‎ای بالغ بر ۱.۶ میلیارد دلار در آنتالیا ساخته شد.این هتل با داشتن بزرگترین استخر ساحلی مدیترانه با ظرفیت ۱۰۰۰ میهمان در فهرست برترین هتل‎ های لوکس دنیا ثبت شده است.

 هتل مردان پالاس با سوییت‎ها و اتاق‎های خیره کننده و بی نظیر، مرمریت‎های ایتالیایی و لوستر ‎های کریستالی با روکش‎های طلایی بسیار تجهیز شده‎است.

22 با هتل‎ های لوکس دنیا آشنا شوید!

همچنین ۱۰ رستوران شیک و  منحصربفرد، ۱۷ بار نوشیدنی و  یک آکوارویم  بزرگ با عجیب‎ترین ماهی‎ها از دیگر امکانات این هتل است.

۳ – وست اکسل سیور، رم

معماری

هتل آنتیک و به سبک معماری کلاسیک رومی ‎است که با بودجه‎ای معادل ۷۰ میلیون دلار بازسازی شده و به  بزرگترین سوییت موجود در بین هتل های ایتالیا  مجهز است. این سوییت با مبلمان و تزیینات کلاسیک ایتالیایی به سبک قرون ۱۸ و ۱۹ میلادی دکور شده است. آنچه می تواند به جذابیت این هتل بیفزاید، بهره گیری از جدیدترین امکانات فناوری و  آی تی در حوزه  معماری است.

معماریهای خاص

جالب است بدانید که تمام ابزارهای بکار رفته در تزیینات داخلی هتل، کار دست صنعتگران و هنرمندان ایتالیایی بوده و اجرا و پیاده سازی شده است.

شایان ذکر است، هتل های برج العرب دی، پلازا نیویورک، آتلانتیس جزیره بهشت در باهاما و پالمز لاس وگاس نیز در زمره هتل‎ های لوکس دنیا بشمار می‎روند که با لوکس ترین هتل‎هایی که در این مطلب به آنها پرداخته‎ایم در حال رقابتند.

ترجمه و تالیف : دکتر ابراهیم یوسفی

بیشتر بخوانید:

رکورد‎های معماری دنیا

برای دیدن مطالب بیشتر در مورد معماری های خاص ، دکوراسیون داخلی و محوطه سازی از مجله دلتا دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…