هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان؛ میزبان مصالح۱۰۰% ایرانی

۰
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در حالی آغاز به کار کرده که گفته می‌شود مرکز پژوهش یک گروه صنعتی داخلی، برای نخستین بار در کشور موفق به تهیه کامل سبد مصالح ساختمانی ۱۰۰% ایرانی شده است .

نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان

 

به گزارش مجله دلتا به نقل از خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل “گروه صنعتی پانل مهدی” با تاکید بر شعار حمایت از کالای ایرانی، اشتغال زایی و رونق کسب و کار در ایران اسلامی، از موفقیت مرکز پژوهش این مجموعه در تولید سبد مصالح ساختمانی ۱۰۰ درصد ایرانی خبر داد.

“حمیدرضا بنی کرم” با اعلام این خبر افزود: یکی از مهم‌ترین کالا‌های این سبد، ساندویچ پانل است که به همت کارشناسان جوان ایران بصورت کاملا داخلی و با حداقل ضریب خطا و حداکثر ضریب ایمنی به تولید انبوه رسیده است.

کارآفرین نمونه کشور افزود: ساندویچ پانل با فوم پلی‌یورتان، یکی از پرمصرف‌ترین کالا‌های مربوط به مصالح ساختمانی است که امروزه در شمار پرکاربردترین انواع ساندویچ پانل به شمار می‌آید. اما فوم پلی یورتان دارای معایبی است که چشم پوشی از آن کار آسانی نیست.

بر این اساس، مرکز پژوهشی “گروه صنعتی پانل مهدی” به منظور تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، جلوگیری از خروج ارز از کشور و همچنین تحقق اهداف بلند مدت خود در جهت تولید ملی، حمایت از کالای ایرانی، بهبود کیفیت هرچه بیشتر محصولات ایرانی و هم سطحی با فناوری‌های روز دنیا، شروع به تولید ساندویچ پانل با فومی به نام اکس پی اس عایق سبز کرده ‎است .

 

مصالح ایرانی

“بنی کرم” تاکید کرد: استفاده از این نوع فوم در هسته مرکزی ساندویچ پانل ویژگی‌هایی منحصر بفرد را برای این محصول مهیا کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به استفاده از مواد اولیه کاملا بومی و ساخت داخل، دوستدار محیط زیست و عاری از هرگونه گاز مخرب و انواع سموم کشنده وهمچنین دارا بودن مقاومت مکانیکی بسیار بالاتر نسبت به محصولات مشابه اشاره کرد.

وی افزود: تولید این نوع از ساندویچ پانل با استفاده از دستگاه‌های ساخت داخل و با بالاترین استاندار روز دنیا انجام می‌گیرد که هم  اکنون یکی از پر کاربرد ترین انواع ساندویچ پانل بوده و جایگزینی بسیار مناسب برای ساندویچ پانل با فوم پلی یورتان است.

شایان ذکر است، نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان ایران که سالانه برگزار می‌شود، امسال هم از روز پانزدهم مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران شروع به فعالیت کرده است و تا روز هجدهم مرداد ماه نیز بکار خود ادامه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…