دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

یک اتفاق متفاوت در بازار مسکن

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گزارش واسطه‌های ملکی از وضعیت کنونی بازار مسکن نشان می‌دهد که تعداد واحدهای کوچک‌متراژ به طور محسوسی کاهش پیدا کرده است.
قیمت-هر-متر-مربع-آپارتمان

در سال‌های گذشته، به طور معمول قیمت پیشنهادی آپارتمان‌های کوچک‌متراژ در هر متر مربع در مقایسه با آپارتمان‌های بزرگ‌متراژ پایین‌تر بود؛ به این معناکه در هر منطقه شهر تهران، قیمت هر مترمربع آپارتمان نقلی نسبت به قیمت هرمترمربع آپارتمان بزرگ‌متراژ بالاتر تعیین می‌شد. این در حالی است که مشاوران املاک از برهم خوردن این رویه قیمت‌گذاری میان آپارتمان‌های بزرگ‌متراژ و کوچک‌متراژ در چندماه اخیر خبر می‌دهند.

به گزارش مجله دلتا مشاوران املاک می‌گویند در مناطق مختلف شهر تهران در حوزه قیمت پیشنهادی در هر مترمربع ، آپارتمان‌ های بزرگ‌متراژ از کوچک‌متراژ سبقت گرفته‌اند.

به گفته آنها در چندماه اخیر، واحدهای بزرگ‌متراژ عرضه شده در بازار خرید و فروش ملک، قیمت پیشنهادی بالاتری در هرمتر مربع نسبت به واحدهای کوچک‌متراژ یک منطقه دارند. نکته قابل توجه آنکه در وضعیت کنونی بازار، تعداد واحدهای کوچک‌متراژ در بازار به طور محسوسی کاهش پیدا کرده است.

برخی از مشاوران املاک نیز عنوان می‌کنند هم‌اکنون تورم قیمتی در عمده مناطق شهر تهران در بخش واحدهای مسکونی بزرگ‌متراژ قابل مشاهده است. عمده واحدهای مسکونی عرضه شده در این گروه متراژی با بیش از ۱۰۰ مترمربع، با قیمت بسیار متفاوت از میانگین قیمتی در منطقه معرفی می‌شوند.

این موضوع فقط در میان آپارتمان‌های نوساز این منطقه قابل مشاهده نیست، بلکه در تمام گروه‌های سنی، عمده آپارتمان‌های با زیربنای بیش از ۱۰۰ مترمربع، با قیمتی نامتعارف در بازار عرضه شده اند.

در جدول زیر جدیدترین قیمت هر مترمربع آپارتمان‌ (نوساز و چند سال ساخت) در شهر تهران ارائه شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در تهران و سایر شهرستان‌ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

قیمت-پیشنهادی-آپارتمان-های-مسکونی

پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی از گزارش های ملکی بیشتر مطلب “اجاره مسکن تا پایان امسال چقدر بالا می‌رود؟” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds