۷ ترفند کوچک برای مدل شدن

۰
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
لباس افراد می‌تواند گویای چیزهای زیادی باشد.
مدل شدن

ترفندهایی برای مدل شدن

برخی مواقع تنها کار برای داشتن ظاهری آراسته، شستن، اتو کردن و اندازه بودن لباس‌ها است. اما برخی از خانم‌ها یک گام جلوتر از این مرحله هستند و از نکته‌های هوشمنداته‌تری برای بهتر به نظر رسیدن استفاده می‌کنند. با این حال، شما به یک سری قواعد نیاز دارید که ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که حتی اگر بودجه محدودی دارید، می‌توانید با در نظر گرفتن این نکته‌ها برای مدل شدن استفاده کنید. با بخش مد و زیبایی مجله دلتا همراه باشید.

مدل

۱- کمربندتان را غیر رسمی ببندید

حتی عادی‌ترین کمربند، می‌تواند ظاهر شما را کاملا تغییر دهد. به عنوان مثال، کمربندهایی با عرض متوسط را ​​با کت‌های اورسایز (oversized) امتحان کنید. در اینجا یک ترفند ساده وجود دارد که می‌تواند ظاهر شما را به یک مدل کاملا جدید تبدیل کند. کمربندتان باید طوری به نظر برسد که گویی شما آن را در آخرین لحظه بسته‌اید، مانند عکس پایین.

استایل زنانه

۲- کفش‌های رنگی بپوشید

کفش‌هایی با رنگ روشن، می‌تواند جزئیات جالب توجهی را به ظاهر شما اضافه کند. بهتر است از رنگ‌هایی که با لباس‌تان هماهنگ است استفاده و از رنگ‌های ناجور اجتناب کنید. شما می‌توانید کفشی با قیمت متوسط بپوشید، لازم نیست کفش گرانقیمت بخرید. شلوار جین و تی‌شرت‌های معمولی با پوشیدن کفش‌های روشن، کاملا متفاوت به نظر می‌رسند.

لباس زنانه

۳- عینک آفتابی مربعی بزنید

این اکسسوری شیک باید در کمد شما باشد، زیرا این مدل تقریبا برای همه افراد مناسب است و شما را شیک‌تر و زیباتر نشان می‌دهد. لازم نیست تا تابستان صبر کنید که بتوانید از عینک آفتابی‌تان استفاده کنید. حتی ممکن است در زمستان، خورشید آن قدر درخشان باشد که نتوانید چشمان خود را باز نگه دارید. برای محافظت از چشمان خود و زیباتر شدن، از عینک آفتابی استفاده کنید.

عینک آفتابی

 ۴-  از لباس‌های سفید رنگ شروع کنید

لباس‌های سفید واقعا جذاب اند و پوشیدن رنگ سفید، باعث می‌شود شما ظاهری جدید و جوان‌تر داشته باشید. البته، این خیلی کاربردی نیست. لباس‌های سفید رنگ نیاز به مراقبت بیشتری دارند، ولی ارزش امتحان کردن را دارند.

سفید

۵-  از اکسسوری‌هایی با رنگ روشن استفاده کنید

اگر اکسسوری‌های جالبی مثل کیف دستی را به استایلتان اضافه کنید باعث می‌شود که خاص‌تر به نظر برسید. لباس‌های رنگی به تکمیل کردن استایل کمک می‌کند.

۶- از گوشواره‌های ناهماهنگ استفاده کنید

شما همیشه می‌توانید از گوشواره‌های ساده استفاده و یا طبق سلیقه خود گوشواره‌های بزرگتر را انتخاب کنید. در واقع، تفاوت بین رنگ، سبک و اندازه بین گوشواره‌ها بسیار حائز اهمیت است. دیگر لازم نیست که از یک مدل، دو جفت بخرید.

همچنین می‌توانید با استفاده از گوشواره‌هایی که از قبل داشتید، یک ترکیب زیبا بسازید و اولین نفر در اطرافیانتان باشید که این کار را انجام داده است. اگر گوشواره‌تان را گم کردید، این یک فرصت عالی برای استایل متفاوت و جدید است.

 ۷-  از کیف‌های دستی محکم استفاده کنید

چرم نرم به سرعت خراب می‌شود و وقتی این اتفاق می‌افتد، کیف‌ ظاهری نازیبا پیدا می‌کند. اگر یک کیف محکم خریداری کنید، حتی زمانی که خالی باشد نیز خوش فرم به نظر می‌رسد.

 

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “گشاد کردن کفش تنگ با ۵ راهکار ساده” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…