لباس‌هایی مناسب خانم‌های شیک‌پوش و تنبل

۱
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر شما نیز جزو افرادی هستید که نمی‌توانید مشکلات پوشیدن لباس‌های مد روز و کفش‌های پاشنه بلند و ناراحت را تحمل کنید نگران نباشید، این مشکل تناقضی با شیک‌پوشی شما ایجاد نخواهد کرد
شیک‌پوش و تنبل

لباس‌های مناسب خانم‌های شیک‌پوش اما تنبل

طبیعتا همه دوست دارند شیک و باکلاس لباس بپوشند اما این کار نیاز به صرف وقت و حوصله دارد و خانم‌های شیک‌پوش و تنبل در این مورد قطعا با مشکل مواجه خواهند بود. فقط کافی است لباس‌های مناسب خودتان را پیدا کنید. لباس‌های خاصی وجود دارند که مناسب چنین خانم‌هایی طراحی شده‌اند و پوشیدن و هماهنگ کردن آن‌ها دردسر و زحمت زیادی ندارد. با بخش مد و زیبایی مجله دلتا همراه باشید.

تنبل

مانتو پیراهنی اورسایز

مانتوهای پیراهنی که در فرم پیراهن‌های دکمه‌دار اما بلندتر و گشادتراند از نظر تطبیق‌پذیری و راحتی جزو بهترین مانتوها به شمار می‌روند. روش‌های مختلفی برای پوشیدن این مانتوها وجود دارد مثلا می‌توانید همراه آن از کمربند استفاده کنید و یا آن را با شلوار جین یا ساپورت و یا کفش‌های مختلف (از جمله کتانی یا پاشنه بلند) و همچنین شال و روسری و اکسسوری‌های دیگر همراه کنید. با پوشیدن این مانتوها نیازی نیست نگران تناسب اندام و مرتب بودن ظاهرتان باشید و با هر ترکیب و استایلی شیک و جذاب و راحت به نظر خواهید رسید.

شیک‌پوش

کفش کتانی

کفش کتانی یکی از ضروری‌ترین کفش‌ها برای همه افراد است و هر کسی حداقل به یک جفت از این کفش‌ها در مجموعه کفش‌های خود نیاز دارد. راحتی و تطبیق پذیری بالای این کفش‌ها است که آن‌ها را به کفش‌هایی ضروری و مناسب برای خانم‌های شیک‌پوش و تنبل تبدیل کرده است اما برای شیک بودن این کفش‌ها لازم است که از مدل‌های کلاسیک و سطح بالای کفش‌های کتانی استفاده کنید و کفش‌های کتانی قدیمی و کهنه خو را کنار بگذارید. برای داشتن استایل جذاب‌تر و زیباتر هم می‌توانید این کفش‌ها را با لباس‌های غیرمنتظره بپوشید مثلا به جای ترکیب معمولی کفش کتانی و شلوار جین و مانتوی اسپورت از ترکیب آن با لباس‌های رسمی‌تر و سطح بالاتر بهره ببرید.

استایل زنانه

کفش‌های پاشنه بلوکی

همیشه نمی‌توان از کفش‌های کتانی استفاده کرد و گاهی موقعیت‌هایی از نظر شغلی یا رسمی پیش می‌آید که شما ناچار هستید از کفش‌های پاشنه بلند استفاده کنید. اما بهتر است مدل کلاسیک کفش پاشنه بلند را (یعنی کفشی که پاشنه نازکی دارد و حفظ تعادل با آن مشکل است) فراموش کنید. خوشبختانه مدل‌های جدید و زیبایی از کفش‌های پاشنه بلند معرفی شده‌اند که با داشتن پاشنه‌های ضخیم بلوکی راحتی فوق‌العاده‌ای دارند و راه رفتن با آن‌ها اصلا مشکل نیست. البته بهتر است ارتفاع پاشنه را در حد معقول نگه دارید و برای راحتی بیشتر و حفظ تعادل ساده‌تر از کفش‌هایی که پاشنه آن‌ها بین ۴ تا ۸ سانتی‌متر است استفاده کنید.

لباس زنانه

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “انواع یقه‌ لباس زنانه که نمی‌شناسید” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱ مهر ۱۳۹۹ در ۹:۳۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…