کوسن مناسب انواع مبل

۲
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از بهترین گزینه‌هایی که می‌توانید برای زیباتر شدن منزل و دکوراسیون از آن استفاده کنید و در کنار مبل شما باعث درخشش بیشتر آن می‌شود کوسن‌ها هستند.
کوسن مناسب انواع مبل

کوسن‌ها در انواع مختلف رنگ‌ها، طرح‌ها و جنس‌ها در بازار موجود است که با توجه به سلیقه و نیاز خود می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. در خرید کوسن‌ها حتما به دکوراسیون منزل توجه کرده و سعی کنید کوسنی را خریداری کنید که با سبک کلی دکوراسیون شما همخوانی داشته باشد. از کنار کوسن‌ها بی توجه رد نشوید، زیرا همین هزینه اندک برای خرید این کوسن‌ها می‌تواند تاثیری در زیباتر شدن منزل شما داشته باشد که حتی فکرش را هم نمی‌کنید. در این نوشتار از مجله دلتا به بررسی کوسن مناسب انواع مبل پرداخته شده است.

کوسن‌های مبل راحتی

از آنجا که مبل‌های راحتی طوری ساخته شده‌اند که بیشتر قسمت‌های آن‌ها را پارچه تشکیل داده است، خرید کوسن برای آن کار دشواری نیست. تنوع پارچه‌ها و جنس آن‌ها در بازار بسیار زیاد است. شما خیلی راحت می‌توانید رنگی که مد نظرتان است را در نظر بگیرید و کوسن مناسب مبل خود را خریداری کنید.

کوسن انواع مبل

در مورد چیدمان کوسن‌های مبل راحتی بهتر است چیدمان شما طوری باشد که تمام هم‌شکل‌ها را کنار هم قرار ندهید. بین هر چند طرح که شبیه هم هستند یک طرح ساده هم قرار دهید تا از یکنواختی خارج شود. شما می‌توانید از چیدمان متقارن در چیدن کوسن‌ها استفاده کنید. البته این موارد تنها یک پیشنهاد است و باز هم چیدمان نهایی به سلیقه شما بستگی دارد.

کوسن‌های مبل راحتی

کوسن مبل کلاسیک و استیل

اگر دکوراسیون خانه شما سبک کلاسیک و لوکس دارد بهتر است برای کوسن‌هایی که روی این مبلمان کلاسیک استفاده می‌کنید، از پارچه‌های سنگین‌تر که به این دکوراسیون بیشتر بخورند و هماهنگی بیشتری داشته باشند استفاده کنید.

کوسن انواع مبل

در مورد مبل‌های کلاسیک در نظر داشته باشید که معمولا مبل‌های کلاسیک با رنگ‌هایی که اشرافی و مجلل هستند درست می‌شود که معمولا از رنگ‌های قرمز، سبز آبی یا کرمی برای روکش مبل استفاده می‌کنند.

یکی از رنگ‌هایی که از قدیم بیش از همه مورد استفاده قرار می‌گرفت رنگ قهوه‌ای است. بهتر است برای روکش مبل‌های کلاسیک از آن‌ها استفاده کرد. برای روکش کوسن‌هایی که کنار هم قرار می‌دهید دقت بیشتری به خرج دهید تا بتوانید زیبایی این مبل‌ها را چندین برابر کنید.

بطور مثال در کنار رنگ قرمز، رنگ سفید می‌تواند خودنمایی کند. همچنین می‌توانید کلیه دکوراسیون خود را در رنگ خنثی، مثلا رنگ نقره‌ای، سفید یا کرمی قرار دهید و کوسن را هم از همان رنگ انتخاب کنید.

کوسن مناسب

اگر روکش مبل کلاسیک شما رنگی رنگی است می‌توانید یکی از رنگ‌های قالب این روکش را برای روکش کوسن انتخاب کنید. با این کار هم هارمونی را حفظ کرده‌اید، هم باعث می‌شوید که دکوراسیون شما زیباتر به نظر برسد.

 می‌توانید در شکل کلی کوسن‌ها نیز تنوع به خرج دهید و مثلا از کوسن‌های دایره یا مستطیل برای دکوراسیون خود استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر با کمترین هزینه دکوراسیون خانه را تغییر دهید! را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۳ تیر ۱۴۰۰ در ۱:۳۹ ق٫ظ

  2. روزبهانی

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ در ۹:۲۲ ق٫ظ

    عالی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…