تخت خواب گرد

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
از نظر ما یک اتاق خواب زمانی کامل می‌شود که تختخواب مستطیل شکل زیبایی در آن قرار بگیرد. سپس کمدها، میز آرایش، میز تحریر و یا هر وسیله مورد نیاز دیگر را به آن اضافه می‌کنیم.
تخت خواب گرد

سوالی که از شما دارم این است که آیا تاکنون به تخت‌های غیر مستطیل یا مربع هم فکر کرده اید؟ اصلا تاکنون در چند خانه تخت خواب‌ گرد یا چند گوشه را مشاهده کرده‌اید؟ اگر فکر می‌کنید که با این مدل‌ها آشنایی ندارید و یا نمی توانید از آن‌ها در منزل خود استفاده کنید، با این نوشتار از مجله دلتا با ما همراه شوید.

مزایای تخت‌خواب گرد

تخت گرد

همه ما تصوری که از تخت خواب‌های گرد داریم، خانه‌های اشرافی و سلطنتی و اتاق‌های لوکس در فیلم‌های سینمایی است. اما در واقعیت مثال‌های نقض فراوانی وجود دارد و خواهید دید که این تخت‌ها در خانه‌های معمولی با اتاق‌های کاملا معمولی هم پیدا می‌شوند.

از دیگر ویژگی‌های مثبت یک تخت‌خواب گرد می‌توان به این موضوع اشاره داشت که تقریبا در تمام سبک‌ها قابل استفاده بوده و می‌توان آن را با دکوراسیون‌های مختلف به کار برد. مهم نیست که شما یک اتاق خواب مدرن دارید یا کلاسیک، مهم این است که می‌توانید با یک سرویس خواب مناسب و سایر لوازم مورد نیاز در اتاق خواب، این تخت را با سبک موجود هماهنگ نمایید.

تخت خواب دایره‌ای شکل برای تمام سنین از نوزاد گرفته تا زوج‌های جوان قابل استفاده خواهد بود. به خصوص دخترهای نوجوان از این طرح بسیار استقبال می‌کنند و با رویاها و خیال‌پردازی هایشان هم خوانی بیش‌تری دارد.

معایب تخت‌خواب دایره‌ای شکل

تخت خواب

از بزرگ‌ترین معایب این مدل تخت‌خواب که باعث می‌شود عده زیادی به سمتش نروند، این است که برای اتاق‌ها و فضاهای کوچک مناسب و ایده آل نیست. به همین دلیل بیش‌تر برای اتاق خواب‌های با ابعاد بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته روش‌هایی وجود دارد که شما بتوانید آن‌ها را برای اتاق‌های کوچک نیز قرار بدهید.

تخت خواب گرد

یکی از این روش‌ها جای‌گیری تخت در گوشه‌ها و کنار اتاق است. این موضوع ممکن است باعث بشود که مجبور شوید به صورت سفارشی تخت را ساخته و سپس خریداری کنید اما اگر به این طرح علاقه‌مندید مسلما ارزش آن را خواهد داشت. روش دوم به کار بردن لوازم و مبلمان گرد در کناره‌های تخت است که باعث می‌شود با کمبود جا مواجه نشوید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹ در ۶:۱۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۳ آذر ۱۳۹۹ در ۸:۳۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۳ آذر ۱۳۹۹ در ۲:۱۳ ب٫ظ

  4. روزبهانی

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ در ۹:۰۳ ق٫ظ

    بسیار عالی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…