۵ قانون در مد لباس آقایان که مسخره به نظر می‌رسند

۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مد و مدگرایی همیشه هم‌ معنی با زیبایی و طراحی‌های خیره‌کننده نیست؛ گاهی هم مترادف با طراحی زشت‌ترین‌ها می‌شود!
مد لباس آقایان

۵ قانون مسخره مد آقایان!

قوانینی از مد هستند که استفاده و انجام آن‌ها برای تیپ و استایل شما جلوه ناخوشایندی دارند؛ شاید در دیدگاه اول به نظر بیننده مسخره به نظر برسد ولی در کل از اصول کلی و مهم مد سرچشمه می‌گیرد. ۵ قانون در مد لباس آقایان را که به نظر مسخره می‌آید در ادامه مطلب بخوانید.  با بخش مد و زیبایی مجله دلتا همراه باشید.

استایل آقایان

۱- دکمه پایین کت را به هیچ وجه نبندید

در کت تک دکمه، کت دو دکمه، دکمه اول از بالا و در کت سه دکمه، دکمه وسط باید بسته باشد؛ یا می‌توانید به کل دکمه کت خود را نبندید. برای مدت کوتاه می‌توانید دکمه کت را ببندید، مثلا برای زمانی که می‌خواهید عکس بگیرید یا ایستاده‌اید.

۲- پوشت را با رنگ کراوات خود ست نکنید

پوشت یک اکسسوری برای آقایانی است که اهل پوشیدن کت و شلواراند. از شانه تا جیب شما معمولا ۱۵ سانت فاصله است که تنوع رنگی در این فاصله به خوبی توسط پوشت پر می‌شود ولی همرنگ بودن رنگ کراوات در این میان می‌تواند تیپ را خراب کند. پس به دنبال رنگی متنوع باشید. البته رنگ پوشت می‌تواند همرنگ کراوات باشد اما باعث خستگی در دید و استایل شما می‌شود.

استایل مردانه

۳- دقت در انتخاب کفش مردانه

کفش کامل کننده استایل شماست و به دیگران اجازه می‌دهد کت و شلوارتان را بهتر ببینند. اگر کفش شما خوب باشد ناخودآگاه چشم بیننده شما را از بالا به پایین به خوبی برانداز  و زیبایی کت و شلوار شما را درک می‌کند. از طرفی کیفیت کفش مردانه هم مهم است. در انتخاب برند و مدل آن خیلی دقت کنید. کفش‌های دست دوز بخرید.

۴- کت رسمی را با شلوار همرنگش باید پوشید

اصولا کت‌ها برای این ساخته شده‌اند که رسمی پوشیده شوند و کت‌های اسپرت و غیررسمی چند سالی است که جای خود را میان دنیای مد یافته‌اند با اینکه پوشیدن آن‌ها اصولی نیست. اساسا کت مردانه باید هم رنگ و هم جنس شلوارهایشان باشند. اگر کت تک اسپرت استفاده می‌کنید مهم نیست که دقیقا همان رنگ و همان جنس شلوار باشد گاهی هم تم رنگ همسان داشته باشد هم جلوه بسیار زیبایی دارد.

لباس مردانه

۵- با کت و شلوار کوله پشتی استفاده نکنید

این کار علاوه بر خراب کردن زیبایی کت و شلوار، می‌تواند به قسمت سر شانه کت آسیب جدی بزند. به جای آن از کیف ضربدری و یا کیف‌های دستی کوچک‌تر استفاده کنید.

قوانینی از مد هستند که استفاده و انجام انها برای تیپ و استایل شما جلوه ناخوشایندی دارند شاید در دیدگاه اول به نظر بیننده مسخره به نظر برسد ولی در کل از اصول کلی و مهم مد سرچشمه می‌گیرند.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “۶ مدل کفش مردانه که تمام آقایان باید داشته باشند” را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۵ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…