قیمت‌های «پرت» در بازار آپارتمان‌های نوساز

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
واسطه‌های ملکی قیمت‌های پیشنهادی مسکن در برخی مناطق پایتخت به ویژه در شمال تهران را «پرت» توصیف می‌کنند.
آگهی‌های آپارتمان‌های نوساز قیمت‌های «پرت» در بازار آپارتمان‌های نوساز
واسطه‌های ملکی می‌گویند عمده آگهی‌های آپارتمان‌های نوساز که اخیرا به بازار مسکن شهر تهران عرضه شده متعلق به مناطق لوکس در شمال پایتخت یا محله‌های نسبتا برخوردار در مناطق مصرفی نظیر ۲، ۴ و ۵ است، اما ویژگی قیمتی این واحدهای مسکونی سبب شده در بازار مسکن فعلا استقبال چندانی از آنها صورت نگیرد.
به گزارش مجله دلتا عمده این آپارتمان‌ها با قیمت‌های تند و بیشتر از بالاترین سطح مورد انتظار در آن منطقه عرضه شده‌اند و در برخی موارد قیمت‌های اعلامی را می‌توان «تعجب‌برانگیز» و «پرت» توصیف کرد. به‌عنوان مثال در حالی که پیش‌تر قیمت‌های پیشنهادی ۱۰۰ میلیونی هر مترمربع آپارتمان را فقط می‌شد در ساختمان‌های خاص و لوکس واقع در برخی زیرمحله‌های نیاوران، فرمانیه، ولنجک، الهیه و نظایر آن مشاهده کرد، این روزها آپارتمان‌های نوساز در ساختمان‌های بلندمرتبه در سایر محله‌های مناطق یک و سه نیز بعضا در این محدوده قیمتی آگهی شده‌اند.
در روزهای اخیر یک واحد آپارتمان مسکونی واقع در محله نوبنیاد، خیابان گلزار در حالی به قیمت مترمربعی ۱۰۰ میلیون تومان برای فروش عرضه شده که واسطه‌های ملکی می‌گویند این قیمت تناسبی با موقعیت و امکانات واحد مذکور ندارد.

آنها می‌گویند قیمت پیشنهادی معقول برای آپارتمان مذکور دست‌کم باید ۲۰ درصد از آنچه توسط سازنده اعلام شده، کمتر باشد اما او روی قیمت اعلامی خود اصرار دارد. این موضوع در محله‌های مصرفی اما نسبتا برخوردار و نوساز مناطق ۲ و ۵ و بخش‌هایی از منطقه ۴ همچون محله شمس‌آباد نیز مشهود است که قیمت پیشنهادی فروش واحدهای نوساز افزایش قابل توجهی نسبت به سطح آخرین قیمت معاملات دارد. واسطه‌های ملکی با اشاره به سنگین‌تر شدن رکود معاملات مسکن با فرارسیدن ایام سوگواری محرم، پیش‌بینی می‌کنند این سطوح قیمتی جدید در پیشنهادهای سازنده‌ها و فروشنده‌ها، با استقبال متقاضیان خرید مسکن حتی در مناطق لوکس روبه‌رو نشود.

در جدول زیر جدیدترین آگهی‌های آپارتمان‌های نوساز و چند سال ساخت در شهر تهران ارائه شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در تهران و سایر شهرستان‌ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

آپارتمان-نوساز

پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی از گزارش های ملکی بیشتر مطلب “قیمت‌های شهریوری مسکن در تهران” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…