آیا قبایل آدمخوار هنوز هم وجود دارند؟

۰
7
زمان مطالعه: 2 دقیقه
حتی فکر کردن به نامش هم ترسناک است. تصور کنید در دوره‌ای که تکنولوژی حکم رانی می‌کند، مردمی وجود داشته باشند که حتی از تاریخ و وقایع اطراف خود خبر نداشته باشند.
قبایل آدمخوار

آیا هنوز قبایل آدمخوار وجود دارد؟

شاید تاکنون آدمخوارها را فقط در فیلم و سریال دیده باشید. همه ما باور داریم که روزی آدمخوارها وجود داشته‌اند اما این که در چنین عصری همچنان قبایل آدمخوار وجود دارند، بسیار عجیب است! با بخش گردشگری مجله دلتا همراه باشید.

قبیله آدمخوار

وارانسی در هند

خب از آن جایی که هند بسیار بزرگ و پر جمعیت است، بعید نیست که قبایل آدمخوار هم داشته باشد. هند کشور چند پارچه‌ای است و ادیان و خرافه پرستی‌های گوناگونی دارد. در این میان، قبیله‌ای به نام وارانسی، در هند وجود دارد که توسط عکاسی به نام کریستیانو اوستینلی به تصویر کشیده شده است. اعضای این قبیله در گورستان زندگی و از گوشت انسان‌ها تغذیه می‌کنند.

آقای استینلی درباره این قبیله می‌گوید: در اطراف آن‌ها راز و رمزهای بزرگی وجود دارد. آن‌ها می‌توانند آینده را پیش‌بینی کنند و همین باعث ترس هندی‌ها شده است! آدمخوارها می‌توانند کارهای شر را با نیروهای ذاتی خود انجام دهند. برخی از راهبان قبیله وارانس تا سن ۱۷۰ سالگی زندگی می‌کنند!

قبیله

قبیله آدمخوار در اندونزی

قبیله کرووای (Korowai)  یکی دیگر از قبایل آدمخوار روی زمین است که با جمعیت ۳۰۰۰ نفری در کشور اندونزی زندگی می‌کنند. این قبیله در جنوب شرق پاپوآ در منطقه گینه نو اندونزی سکونت دارند. جایی که کمتر کسی به آن جا سفر می‌کند.  مردم این قبیله تا سال ۱۹۷۰ از دنیای بیرون از قبیله بی‌خبر بودند و حتی تصور نمی‌کردند که افرادی غیر از آن‌ها  روی زمین زندگی کنند!

آدمخوارهای این قبیله، شکارچیان ماهری هستند که در جنگل کمین می‌کنند. آن‌ها هر موجود زندهای را که ببینند، در کمترین دقایقی، شکار می‌کنند. فرقی ندارد انسان باشد یا حیوان، هیچ راه فراری نیست.

از آن جا که قبایل آدمخوار در این منطقه، بسیار بزرگ است، جنگ‌هایی هم در میان آن‌ها رخ می‌دهد. این قبیله از تیر و کمان برای دفاع از خود استفاده می‌کنند. در سال ۱۹۷۰ یک محقق هلندی به نام «جوانز ولدویزن» سفرهای ناشناخته خود را آغاز کرد. وی برای اولین بار به این جنگل سفر کرد و انسان‌هایی را دید که همچون انسان‌های اولیه زندگی می‌کردند. پس از این اتفاق، مردم این قبیله با آدم‌هایی متفاوت‌تر از خودشان روبرو و از دنیای خارج از جنگل، مطلع شدند.

قبیله

خانه‌های قبایل آدمخوار چگونه است؟

آدمخوارها معمولا خانواده‌های پرجمعیتی دارند. آن‌ها در خانه‌های درختی زندگی می‌کنند تا از نیش جانوران گزنده و وقوع بلایایی همچون سیل در امان بمانند. در جنگ‌های داخلی میان قبایل آدمخوار، زنان به بردگی گرفته می‌شوند. از این رو بالا بودن خانه هایشان از سطح زمین، در محافظت از زنان قبیله نقش دارد.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مطالب گردشگری “آبشار خون در قطب جنوب و جاذبه های گردشگری عجیب در دنیا” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…