دهکده فیل‌های پاتایا

۰
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تایلند از جمله کشورهایی‌ست که توریست‌های زیادی را به خود جذب می‌کند؛ اما شاید کمتر کسی نام دهکده فیل‌های پاتایا را شنیده باشد.
دهکده فیل‌های پاتایا

دهکده فیل پاتایا

کشور تایلند با طبیعت سرسبز، سواحل دیدنی و اماکن تاریخی، یکی از مقاصد محبوب و جذاب برای گردشگران به خصوص ایرانیان است. دهکده فیل‌های پاتایا یکی از جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر پاتایا است که گشت و گذار در آن به هر گردشگری که تایلند را برای سفر انتخاب کرده، توصیه می‌شود. با بخش گردشگری مجله دلتا همراه باشید.

دهکده

این دهکده در ابتدا در سال ۱۹۷۳ به منظور مراقبت و نگهداری از فیل‌هایی که پیر شده بودند و توان کار کردن در جنگل‌های تایلند را نداشتند، تاسیس شد. پس از مدتی که کارکنان این موسسه مشغول مداوا و مراقبت از فیل‌های از کار افتاده بودند، متوجه شدند که این فیل‌های مهربان، هنوز قادر به انجام برخی فعالیت‌ها، مانند انجام نمایش‌های گروهی و سواری دادن به افراد هستند. از این رو مسئولین این دهکده به این فکر افتادند که این دهکده را به یک مکان تفریحی و یکی از جاذبه‌های گردشگری پاتایا تبدیل کنند.

پاتایا

گذراندن یک روز هیجان انگیز با فیل‌های این موسسه، علاوه بر اینکه باعث جذب توریست و رونق صنعت توریستی در این کشور شده، برای فیل‌ها نیز لحظات خوشایند و جالبی را به وجود آورده است.

این فیل‌های آسیب دیده با توجه به اینکه قادر به فعالیت‌های سنگین و سخت نیستند پس از ورود به دهکده فیل‌های پاتایا، آموزش‌های لازم را برای قرار گرفتن در نزدیکی گردشگران و سواری دادن و انجام نمایش‌های سرگرم کننده می‌‎بینند و در مدت کمی با هوش بی‌نظیرشان، آماده نمایش می‌شوند. این دهکده هیچ شباهتی به باغ وحش ندارد و فیل‌ها در محیطی کاملا باز و در طبیعت زندگی می‌کنند.

سرگرمی‌ها

در صورت سفر به تایلند و رفتن به این دهکده، شما به مدت یک ساعت سوار بر فیل‌های پیر اما غول پیکر خواهید بود و با نشستن بر روی کجاوه‌ای که پشت آن‌ها بسته شده، در جنگل‌های بکر و فوق العاده تایلند، سواری خاطره انگیزی را تجربه می‌کنید.

همچنین شما می‌توانید پس از بازگشت از این سواری یک ساعته، به تماشای فوتبال فیل‌ها بپردازید. حمام کردن فیل‌ها، رژه آنها و نمایش‌های جالبی که این حیوانات مهربان برای شما اجرا می‌کنند می‌تواند برای شما بسیار سرگرم کننده و جذاب باشد.

در این تور شما می‌توانید از کارگاه‌های ابریشم بافی در دهکده فیل‌های پاتایا دیدن کنید و با آداب و رسوم و فرهنگ‌های مردمان این شهر به خوبی آشنا شوید.

 فیل

پذیرایی

کارکنان دهکده فیل‌های پاتایا، از مهمانانی که بلیط این دهکده را خریداری کرده‌اند، به خوبی پذیرایی می‌کنند. شما می‌توانید انواع میوه‌های فصلی و محلی که در نوع خود بسیار عجیبند و طعم بی‌نظیری دارند را بچشید. همچنین نوشیدنی‌ها و غذاهای خوشمزه‌ای برای گردشگران سرو می‌شود.

فیل

تهیه بلیط دهکده فیل‌های پاتایا

این دهکده در خیابان سوخومیت پاتایا قرار گرفته است و شما می‌توانید در هر کجای از شهر پاتایا با گرفتن یک تاکسی خود را به این دهکده برسانید و تجربه‌ای هیجان انگیز را به دست آورید. فیل سواری در این دهکده، برای رعایت حال فیل‌ها تنها ۴ بار در روز انجام می‌شود. اولین تور فیل سواری در این دهکده از ساعت ۹ صبح شروع و باقی تورها در ساعت‌های ۱۰:۳۰ ، ۱۲:۳۰ و ۱۶:۰۰ انجام می‌شود. برای تهیه بلیط دهکده فیل های پاتایا به خود دهکده باید مراجعه کنید.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مطالب گردشگری “پاتایا؛ زیباترین نگین تایلند” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…