مبل توگو ، انتخابی متفاوت و هوشمندانه!

۰
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مبل توگو بر خلاف بسیاری از سبک‌ها و انواع دیگر مبلمان منزل، طراحی کاملا متفاوت و منحصر به فردی دارد و به همین دلیل نیز می‌توان غالبا آن را انتخاب افراد جسور و خاص پسند دانست.
مبل توگو

طراحی مبل توگو

انتخاب مبلمان در هر دکوراسیون منزلی نقش تعیین کننده و مهمی خواهد داشت. به همین دلیل است که امروزه طرح‌ها و سبک‌های متفاوتی از مبلمان در بازار موجود هستند که می‌توانید بنا بر سلیقه خود آنها را انتخاب کرده و مبلمان و دکوراسیون منحصر به فرد خود را داشته باشید. یکی از انواع مبلمان جدید و متفاوتی که می‌توانید در منزل خود داشته باشید مبل توگو است. مبلی که ظاهری مدرن، متفاوت و راحت دارد و می‌تواند فضای خانه شما را زیر و رو کند. در این نوشتار از مجله دلتا با شما هستیم تا به طور مفصل در رابطه با مبلمان توگو بگوییم و شما را با ویژگی های این نوع از مبلمان آشنا کنیم.

 

مبل توگو

دکوراسیون منزل کوچک

مبل توگو یکی از انواع مبلمانی است که می‌تواند برای دکوراسیون منزل کوچک مناسب باشد. از آنجا که این نوع از مبلمان هیچگونه دسته، پایه و یا پشتی جاگیر و بزرگی ندارد می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای خانه‌هایی باشد که با کمبود فضا رو به رو هستند و نمی‌توانند پذیرای هر نوع و سبکی از مبلمان باشند. به همین دلیل است که می‌توان از مبل توگو به عنوان یک مبل کمجا یاد کرد. طراحی جمع و جور مبل توگو می‌تواند آن را به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌های دکوراسیون نشیمن کوچک مطرح کند.

مبلمان توگو

دکوراسیون نشیمن

این نوع از مبلمان به لحاظ ظاهر راحت و غیر رسمی خود انتخاب خوبی برای فضاهایی همچون دکوراسیون پذیرایی نخواهند بود، بلکه در مقابل شما می‌توانید در دکوراسیون نشیمن منزل خود به خوبی روی آنها حساب کنید.

مبل توگو به لحاظ ظاهر و طراحی منحصر به فرد خود بسیار راحت است و می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای برای نشیمن باشد، چرا که طبیعی است که افراد تعداد ساعات بسیاری از شبانه روز را در اتاق نشیمن خود سپری می‌کنند و برای این فضا به دنبال راحت‌ترین نوع مبلمان خواهند بود!

مبل توگو

سبک دکوراسیون منزل

انتخاب مبل توگو در دکوراسیون منزل تا حدودی جسورانه و منحصر به فرد است. با این نوع از مبلمان می‌توانید سبک‌های متفاوت دکوراسیونی همچون مدرن، مینیمال، تلفیقی و… را طراحی نمایید. بخش مهمی از تعیین سبک دکوراسیونی با مبل توگو به اکسسوری‌ها و سایر وسایلی است که در کنار مبل توگوی شما قرار می‌گیرند.

برای مثال اگر زمینه دکوراسیون منزل شما سفید رنگ است و سایر وسایلی که در دکوراسیون نشیمن منزل خود انتخاب کرده‌اید نیز به همین رنگ بوده و سادگی بسیاری دارند، انتخاب یک مبل توگو با رنگ متفاوت می‌تواند فضایی ساده و بسیار مینیمال را برای شما فراهم کند. در صورتی که با قرارگیری یک گلیم سنتی در کناراین  مبل می‌توانید فضایی با سبک تلفیقی طراحی کنید.

مبلمان توگو

به همین دلیل است که در رابطه با استفاده از مبل توگو باید سایر وسایل موجود در دکوراسیون نشیمن را نیز مورد توجه قرار دهید و سعی کنید که با در نظر گرفتن تمام این موارد دکوراسیون نشیمن خود را به متعادل‌ترین و ایده آل‌ترین حالت ممکن چیدمان نمایید.

رنگ بندی

از آنجا که مبل توگو بسیار جسورانه و منحصر به فرد است شما می‌توانید با انتخاب یک رنگ بندی هوشمندانه و البته جسورانه، این طراحی را تکمیل کنید. غالبا در تصاویری از این مبل می‌بینیم رنگ بندی‌های متفاوتی از این نوع مبلمان در کنار هم قرار می‌گیرند و یک مجموعه و ست را شامل می‌شوند.

علاوه بر این به خاطر داشته باشید که این مبل مانند سایر انواع مبلمان منزل می‌تواند کوسن‌های زیبا و متناسبی نیز داشته باشد. به همین دلیل  است که معمولا افراد مجموعه و ست مبل توگوی خود را با ترکیبی از رنگ کوسن و یا چند مبل توگو در کنار هم شکل می‌دهند.

توگو

پیشنهاد مطالعه : برای آشنایی بیشتر با مبلمان خاص مطلب” انواع پاف مبل “را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…