دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

آخرین قیمت اوراق مسکن

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
زوج های تهرانی برای تهیه اوراق تسهیلات مسکن باید ۳۶ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان و مجردهای تهرانی نیز باید ۲۱ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان پرداخت کنند.
آخرین قیمت اوراق مسکن

زوج‌های تهرانی می‌توانند تا سقف ۲۴۰ میلیون تومان شامل ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن برای هر نفر و ۴۰ میلیون تومان وام جعاله دریافت کنند که بر اساس آخرین قیمت اوراق مسکن، برای این وام باید ۴۰۰ برگ تسهیلات مسکن با هزینه ۳۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خریداری شود که همراه ۶ میلیون و ۴۰ هزار تومان وام جعاله با خرید ۸۰ برگ تسهیلات مسکن، در مجموع باید ۳۶ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان هزینه پرداخت کنند.

به گزارش مجله دلتا مجردهای ساکن تهران می‌توانند تا ۱۴۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند که این وام شامل ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن و ۴۰ میلیون تومان جعاله می‌شود. بنابراین برای ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات باید ۲۰۰ برگ تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه این تعداد اوراق با تسه ۷۵ هزار و ۵۰۰ تومانی ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است و با در نظر گرفتن ۴۰ میلیون تومان وام جعاله با خریداری ۸۰ ورق  به مبلغ شش میلیون و ۴۰ هزار تومان ، جمعا ۲۱ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان هزینه این وام ‌می‌شود.

تسه فروردین، اردیبهشت و خرداد سال ۱۳۹۸ به ترتیب ۷۵ هزار و ۷۰۰، ۷۵ هزار و ۱۰۰ و ۷۵ هزار و ۶۰۰ تومان قیمت دارند. قیمت هر برگ از اوراق تسهیلات مسکن بانک مسکن در تیر با قیمت ۷۴ هزار و ۸۰۰، در مرداد با قیمت ۷۵ هزار و ۳۰۰ و در شهریورماه نیز با قیمت ۷۵ هزار و ۴۰۰ تومان داد و ستد می‌شود.

قیمت اوراق مهر، آبان و آذر سال گذشته نیز ۷۵ هزار و ۳۰۰، ۷۵ هزار و ۴۰۰ و ۷۶ هزار تومان بوده و هر برگ اوراق تسهیلات مسکن در دی، بهمن و اسفند سال گذشته نیز با قیمت‌های ۷۷ هزار و ۱۰۰، ۷۵ هزار و ۷۰۰ و ۷۷ هزار تومان داد و ستد می‌شود.

قیمت تسه در فروردین تا مردادماه سال ۹۹

بر این اساس، تسه (اوراق) فروردین، اردیبهشت و خرداد امسال به ترتیب ۷۶ هزار، ۷۵ هزار و ۵۰۰ و ۷۵ هزار و ۶۰۰ تومان قیمت دارند و هر برگ اوراق تسهیلات مسکن در تیر و مرداد سال ۹۹ نیز با قیمت ۷۶ هزار و ۴۰۰ و ۷۵ هزار و ۵۰۰ تومان داد و ستد می شوند. بنابراین هزینه وام مسکن در این گزارش بر اساس آخرین قیمت که همان قیمت اوراق مرداد امسال  (۷۵ هزار و ۵۰۰ تومان) است، محاسبه شده است.

قیمت اوراق در سایر استان ها

سقف این تسهیلات برای مراکز استان و شهرهای با جمعیت بیش از ۲۰۰ هزار نفر به ۸۰ میلیون تومان رسیده که برای آن باید ۱۶۰ برگ با هزینه ۱۲ میلیون و ۸۰ هزار تومان خریداری شود. این وام برای سایر مناطق شهری ۶۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است که باید برای آن ۱۲۰ برگ خریداری شود که هزینه آن ۹ میلیون و ۶۰ هزارتومان است.

پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی از گزارش های ملکی بیشتر مطلب “قیمت‌های شهریوری مسکن در تهران” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds