شیک پوشی به سبک اروپایی‌ها

۰
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
سبک ایتالیایی لباسش پوشیدن خانم‌ها، نه تنها در اروپا، که در جهان زبانزد همگان است.
سبک ایتالیایی

اگر با لباس پوشیدن به سبک ایتالیایی آشنایی داشته باشید حتما دیده‌اید که زنان ایتالیایی همیشه لباس‌هایی زیبا و چشمگیر می‌پوشند؛ گویی که به یک جشن و مهمانی دعوت شده‌اند و قرار است در این مهمانی بدرخشند. با بخش مد و زیبایی مجله دلتا همراه باشید.

ایتالیایی

سبک ایتالیایی یعنی چه؟

در مد و لباس یک سبک جسورانه، بیانگر و جذاب است و در میان سبک‌های مختلف اروپایی و سبک‌های جهانی، همیشه حرف‌های زیادی برای گفتن داشته است. این سبک نشانه‌های خاصی دارد مثل استفاده از رنگ‌های روشن و شاد، پر و تزیین روی لباس‌ها و لباس‌های طرح‌دار و متالیک برای استفاده روزمره که می‌توان این نشانه‌ها و ویژگی‌ها را در محصولات شاخص برندهای ایتالیایی هم مشاهده کرد.

چرا ایتالیا؟

ایتالیا از دهه‌های گذشته محل تولد برندهای معتبر و ماندگار پوشاک مثل گوچی، فندی، پرادا و … بوده است و طراحان معروف و بنامی از شهرهای مختلف آن پا به عرصه مد گذاشته‌اند. میلان و فلورانس دو مرکز مهم مد و فشن در ایتالیا به شمار می‌روند و همه ساله دو بار مراسم هفته مد در میلان برگزار می‌شود و خبرنگاران، منتقدان و علاقمندان از سراسر جهان برای مشاهده این رویداد به میلان سفر می‌کنند.

لباس

اهمیت ایتالیا در مد و فشن و پیشینه و فرهنگ خاص این کشور در نحوه لباس پوشیدن باعث شده است که سبک ایتالیایی ویژگی‌های متفاوتی داشته باشد و زنان ایتالیایی به لباس‌ها و ترکیب‌های لباس متفاوتی علاقه داشته باشند. اما این لباس‌ها کدامند، شیک پوشی به سبک ایتالیایی چه ویژگی‌هایی دارد و چطور می‌توان به آن دست یافت؟

شیک پوشی به سبک ایتالیایی با یک لباس با شکوه در رنگ شاد

استفاده از رنگ‌های تند و شاد از نشانه‌های شاخص سبک ایتالیایی است و بسیار پیش می‌آید که یک خانم ایتالیایی را در حال پیاده روی در خیابان ببینید که یک لباس قرمز تند به تن دارد در حالی که شاید شما چنین لباسی را فقط بتوانید برای یک عروسی و مهمانی خاص بپوشید.

اگر این لباس با وجود رنگ روشن و تند خود، تزیینات خاصی هم داشته باشد مثلا طرح آن متالیک یا روی پارچه پولک دوزی شده باشد، بیشتر از قبل با سبک ایتالیایی همخوانی دارد. خانم‌های ایتالیایی علاقه خاصی به پوشیدن این لباس‌ها دارند و حتی همراه با آن‌ها از جواهرات طلایی هم استفاده می‌کنند.

استایل زنانه

شیک پوشی به سبک ایتالیایی با اکسسوری‌های جذاب و چشمگیر

خانم‌های ایتالیایی از دیده شدن هراسی ندارند و حتی با اکسسوری‌ها هم که شده سعی می‌کنند رنگ و جذابیت را به استایل خود اضافه کنند. به همین دلیل اگر یک خانم شیک پوش ایتالیایی را با یک جفت بوت بلند به رنگ بنفش جیغ در خیابان‌های میلان و رم مشاهده کردید نباید تعجب کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب چگونه لباس مجلسی تنگ را گشاد کنید را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…