تغییر حالت پرده با یک کلیک از راه دور

۰
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تکنولوژی های جدید در حوزه فناوری ساختمان آسایش و راحتی بیشتری را برای انسان به ارمغان آورده است.
تغییر حالت پرده

تغییر حالت پرده، از  وضعیت روشن به تاریکی و باز و بسته کردن آن یکی از دغدغه‎های افراد به ویژه در محیط خانه است. برخی افراد به نور و فضای روشن تمایل دارند، در حالی که برخی خانه‎های تاریک یا نیمه روشن را می‎پسندند.

جدای از تاثیر پرده در روشنی و تاریکی فضا، نقش مهم آن در دکوراسیون خانه را نمی‎توان نادیده گرفت. اما آنچه که امروز در مجله دلتا می خوانید ارتباطی به موضوع دکوراسیون پرده ندارد، بلکه اطلاعاتی جدید درباره به‌روزترین فناوری و اپلیکیشن‌های کاربردی برای انواع پرده‌ را ارائه می‌دهد.

تغییر حالت پرده

کمپانی«هانترداگلاس» که تولیدکننده انواع پرده‌های و سایه‌بان‌های خانگی و اداری است بر اساس نیازهای امروزی خانه‌ها، محصولات دیجیتالی خود را با کاربری‎های گوناگون و به شکل شخصی ساز عرضه می‌کند.

در برخی از انواع محصولات «هانترداگلاس»، موتورهای هوشمندی تعبیه شده است که بدون نیاز به حضور کاربر، پرده‌ها به طور خودکار با تابش زیاد نور خورشید بسته و در حالت نور کم باز می‌شود.

اما یکی از فناوری‎های جدید این شرکت، راه اندازی اپلیکیشنی کاربردی است که بسیار متناسب با سبک زندگی امروز و مدرن طراحی شده است. این فناوری جدید که ” POWERVIEW™ MOTORISATION ” نام دارد به کاربر این امکان را می‌دهد تا به شکل خودکار برنامه قرارگیری پرده های خانه در ساعات مختلف روز را از طریق یک اپلیکیشن در گوشی هوشمند خود برنامه‌ریزی کند.

در واقع این فناوری قابلیت آن را دارد که حتی زمان‎هایی که شما در خانه حضور ندارید از راه دور و با یک کلیک وضعیت پرده را تغییر دهید.

اپلیکیشن پرده

این برنامه خودکارساز در وهله اول به کمک ریموت‎های “هانترداگلاس” در موتور حرکت پرده‎ها و سایه‎بان‎ها تعریف می‎شود و کاربر با ثبت ساعات مشخص محل قرارگیری هریک را متناسب با نیاز و شیوه تابش نورخورشید تعریف می‌کند. البته اپلیکیشن ویژه این پرده‌های هوشمند، با افزودن امکانات جدید همراه است.

پرده هوشمند

در این برنامه، کاربر می‎تواند طبق زمانبندی‌های شخصی، مدیریت پرده‎ها و کرکره‎ها را به طور خودکار تنظیم و بر اساس سبک زندگی و دکوراسیون خانه‎ی خود، نور فضا را رمانتیک و شاعرانه یا شاد و پرانرژی کند. گفتنی است اپلیکیشن «پاور ویو» روی دستگاه‎های گوشی iOS و اندروید قابل نصب و استفاده است.

مترجم:مریم حسینی

برای دیدن مطالب بیشتر در مورد معماری های خاص ، دکوراسیون داخلی و محوطه سازی از مجله دلتا دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…