هر کفشی شیک و مجلسی نیست!

۰
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
به طور کلی تمام کفش‌هایی که در مراسم عروسی و یا تولد می‌پوشید به عنوان کفش مجلسی در بازار به فروش می‌رسند اما هر کفشی شیک و مجلسی نیست!
شیک و مجلسی نیست

این کفش شیک و مجلسی نیست

قبل از اینکه بخواهیم در مورد کفش چرم مجلسی صحبت کنیم، باید بگوییم که به دلایل مختلفی که در ادامه در مورد آن خواهیم گفت، هر کفشی شیک و مجلسی نیست !  با بخش مد و زیبایی مجله دلتا همراه باشید.

شیک

منظور از کفش مجلسی زنانه چیست؟

کفش‌های زنانه و مردانه این روزها در انواع مختلف و با رنگ و لعاب‌های متفاوتی در بازار فروش کیف و کفش عرضه می‌شوند؛ یکی از انواع مختلف کفش‌ها، نوع مجلسی آن‌هاست . شاید قیمت کفش مجلسی زنانه و یا مردانه نسبت به دیگر انواع کفش‌ها کمی بالاتر باشد اما در مقابل زیبایی بیشتری نیز دارند و استایل شیک‌تری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

بیشتر اوقات زمانی که نام کفش مجلسی زنانه به گوشتان می‌خورد ناخودآگاه ذهنتان به سمت جشن و مراسم تولد یا عروسی می‌رود. اما باید توجه داشته باشید که کفش مجلسی انواع مختلفی دارد و برای  مراسم مختلف و مهمانی‌ها نیز متفاوت خواهد بود.

مجلسی

انواع کفش‌های مجلسی زنانه کدام‌اند؟

به طور کلی تمام کفش‌هایی که در مراسم عروسی و یا تولد و یا یک ملاقات رسمی می‌پوشید به عنوان کفش مجلسی در بازار به فروش می‌رسند؛ اگر بخواهیم به بیان ساده تر برای شما کفش مجلسی را برای شما توضیح دهیم به کفش‌هایی که مناسب برای یک مراسم به خصوص هستند کفش مجلسی می‌گویند؛ برای مثال شما برای یک مراسم عروسی کفش مجلسی مناسبی را تهیه می‌کنید با این تفاوت که این کفش مجلسی تنها مناسب برای استفاده در مراسم عروسی است! انواع کفش‌های مجلسی زنانه به شرح زیر هستند:

  1. کفش پاشنه سه سانت
  2. کفش پاشنه بلند کلاسیک
  3. کفش لژدار
  4. کفش پاشنه ده سانتی
  5. کفش پاشنه تخم مرغی
  6. کفش پاشنه ده سانتی با لژ
  7. کفش با پاشنه کمر باریک
  8. کفش پاشنه هرمی
  9. کفش با پاشنه پهن مستطیلی

اما ویژگی‌های کفش مجلسی مناسب چیست؟

همانطور که دیدید کفش‌های مجلسی انواع مختلفی دارند، اینکه کدام یک از این‌ها مناسب‌تر هستند علاوه بر مکانی که قصد استفاده از آن را دارید به عوامل دیگری همچون جنس، برند و … نیز بستگی دارند. برای انتخاب کفش مجلسی خوب اول باید به جنس کفش توجه کنید. کیفیت جنس رویه و دور دوزی بسیار مهم است. بهترین جنس کفش مجلسی چرم است. کفش‌های مجلسی چرم و یا غیر چرم عمدتا با تزئینات که بر روی آنها طراحی شده، عرضه می‌شوند؛ به همین منظور سعی کنید در هنگام خرید کفش مجلسی به این تزئینات توجه کنید. این موضوع بسیار مهم است که تزئینات بعد از مدتی دل شما را نزند. بهتر است تزئینات کفش مجلسی به میزان کم ولی موثر باشد.

کفش مجلسی

نکته مهم

کفش‌های مجلسی پاشنه‌دار از کفش‌های تخت مناسب‌ترند. شاید شما بر عکس این موضوع را تصور کرده باشید اما حقیقت این است که کفش‌های پاشنه بلند برای خانم‌ها مناسب‌تر هستند. بهتر است یک کفش پاشنه یک‌ سره یا همان لژدار یا حتی کفش زنانه با پاشنه استاندارد را برای استفاده در تمام طول روز انتخاب کرده و کفش‌های تخت و بدون پاشنه را برای گردش در کنار ساحل یا رفتن به یک مغازه نزدیکی خانه بگذارید.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “کفش‌های مجلسی راحت زنانه” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…