ایده‌هایی برای کتابخانه دیواری

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کتابخانه دیواری از آن چیزهایی است که چه کتابخوان باشید چه نه، برایتان جذاب خواهد بود. اما معمولا هیچ خانه‌ای از قبل کتابخانه ندارد و لازم است خودتان برای داشتن آن اقدام کنید. پس اگر قصد چنین کاری را دارید، حتما این ایده‌ها را ببینید و الهام بگیرید.
ایده‌هایی برای کتابخانه دیواری

کتابخانه دیواری

آیا در خانه فضای خالی اضافه دارید و نمی‌دانید از آن چه استفاده‌ای کنید؟ آنرا به یک کتابخانه‌ی دیواری تبدیل کنید. اگر از آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید در وقت اضافه خود مطالعه کنید و یا دوست دارید کلکسیونی از کتاب داشته باشید، احتمالا باید چند کتاب یا مجله داشته باشید که بخواهید در کتابخانه از آن‌ها نگهداری کنید. اگر کتابخانه‌های طرح سنتی را دوست ندارید، می‌توانید یک طراحی مدرن و ساده انتخاب کنید. در این نوشتار از مجله دلتا با ما باشید تا ایده‌هایی برای کتابخانه دیواری را بررسی کنیم.

کتابخانه

کتابخانه دیواری مدرن

این اتاق با کتابخانه دیواری کار شده چطور است؟ به نظر می‌رسد که ترکیب رنگی سفید و خاکستری تیره در این طراحی بسیار زیباست. چهره‌ای مدرن و معاصر …

ترکیب پلکان و کتابخانه

جای اضافه برای ساخت کتابخانه دیواری ندارید؟ خب جای نگرانی نیست. هنوز هم راهی هست که بتوانید کتاب هایتان را در جای مناسبی قرار دهید. برای مثال به این طراحی نگاه کنید. ترکیب پلکان با کتابخانه، استفاده‌ی بهینه از فضا همراه با دکوراسیون مدرن و زیبا را به وجود آورده است.
ایده‌های کتابخانه دیواری

کتابخانه در اتاق خواب

اگر از کتاب خواندن قبل از خواب لذت می‌برید، پس حتما دوست دارید همه‌ کتاب‌های مورد علاقه‌تان در اتاق خوابتان باشد تا به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید. لازم نیست که یک دیوار کاملا خالی را برای طراحی کتابخانه دیواری انتخاب کنید. می‌توانید کتابخانه را با پنجره،  ترکیب و نمای زیبایی را خلق کنید.

ترکیب دفتر کار خانگی و کتابخانه

کتابخانه دیواری، یکی از ضروریات دفتر کار خانگی محسوب می‌شود. در این تصویر می‌توانید یک نمونه‌ی عالی از آن را ببینید. طراحی بسیار مینیمال، جزئیات جالبی به این اتاق اضافه کرده است.
ایده‌هایی برای کتابخانه

غذای جسم و غذای روح در کنار هم

اتاق غذاخوری نیز می‌تواند برای ساخت کتابخانه مناسب باشد. این اتاق می‌تواند چندکاره باشد. شما می‌توانید یک میز ساده و چند صندلی راحت در اطراف آن قرارداده و یکی از دیوار‌ها را به کتابخانه و ویترین اختصاص دهید.
ایده‌های کتابخانه دیواری

کتابخانه در دیوار اتاق نشیمن

البته که در ساخت خانه‌های معمولی، محل به خصوصی برای کتابخانه‌ها درنظر گرفته نمی‌شود. اما کتابخانه دیواری می‌تواند به سادگی بخشی از دکوراسیون خانه باشد. کتابخانه در کنار شومینه و بافت رنگی اتاق بسیار دیدنی و تاثیر گذار می شود.
کتابخانه دیواری

دکور و کتابخانه

کتابخانه‌های دیواری با اشغال حداقل فضا می‌توانند محل مناسبی برای نگهداری کتاب‌ها و همچنین به نمایش گذاشتن لوازم دکوراتیو خانه باشند. این طراحی را می‌توانید در اتاق خواب، اتاق نشیمن، دفتر کار و اساسا هر فضای دیگری به کار بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…