آپارتمان‎ رهن کامل دربازار اجاره افزایش یافت

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آپارتمان‎ رهن کامل که این روز ها و با آغاز مرداد ماه امسال به بازار اجاره عرضه شده‎اند تا حدودی بیشتر شده است. در پی این رویداد، تعداد قرارداد آپارتمان‎ رهن کامل نیز در این بازار با افزایشی چشمگیر رو به رو شده‎است .

بیشتر بخوانید:

آپارتمان رهن کامل در منطقه ۴

آپارتمان رهن کامل

به گزارش مجله دلتا به نقل از دنیای اقتصاد، التهاب در بازار اجاره آپارتمان طی تیرماه گذشته که به گفته برخی از کارشناسان حتی از التهاب قیمت‎ها در بازار مسکن نیز بیشتر بوده، سبب شده‎است بسیاری از مستاجران، از پیدا کردن آپارتمان اجاره‎ای که با بودجه آن‎ها متناسب باشد ناتوان باشند.

با آغاز فصل تابستان تعداد آگهی‎های اجاره خانه و آپارتمان دربازار مسکن افزایشی قابل توجه داشته است.در عین حال، از آنجا که عمده آپارتمان‌های اجاره‎ای با قیمت‎های بیش از حد انتظار اجاره‎نشین‎ها آگهی شده بود، در واقع آن‎ها را با چالش مالی جدی روبه ‌رو کرد.

عرضه آپارتمان‎ اجاره‎ای با قیمت‎های بسیار زیاد

بررسی‎های میدانی از اوضاع بازار اجاره نشان می‌دهد بسیاری از آپارتمان‌های اجاره‎ای که با قیمت‌های بسیار زیاد به بازار عرضه شده، در تیر ماه گذشته یا با تعدیل قیمت اجاره داده شده یا اینکه به‌ عنوان فایل راکد در بازار باقی مانده‎اند.

در نتیجه موجران به این باور رسیده‎اند که قیمت‌های پیشنهادی رهن و اجاره ملکشان را در دومین ماه تابستان تا حدودی تعدیل کنند تا فرصت طلایی فصل جابجایی‎ها ملکی را از دست ندهند.

تعدیل اجاره‎بهای پیشنهادی موجران

بنابراین گزارش، در جریان تعدیل نسبی اجاره‌بهای پیشنهادی موجران، تعداد خانه و آپارتمان‎های مسکونی ‌عرضه شده بصورت رهن کامل نیز افزایشی به نسبت مطلوب یافته‎است.

در اکثر آگهی‎های  واحد های مسکونی  اجاره‎ای عنوان «قابل تبدیل» آگهی شده‌است، این به آن معنا است که موجران هم آمادگی خود را برای دریافت پول نقد و احتمالا سرمایه‌گذاری در بازارهای گوناگون اعلام کرده‎اند و هم از اینکه درآمد مستمر ماهانه در قالب اجاره‌بها داشته باشند، استقبال می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…