آپارتمان‌های‎ مصرفی متراژ‎متوسط با قیمت‎های بالا!

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آپارتمان‎های‎ مصرفی متراژ متوسط در مناطق میانی شهر‎تهران تا اوایل پاییز پارسال همواره با قیمت‎هایی زیر یک میلیارد تومان خرید و فروش می‎شد.

این در حالی است که هم اکنون، شرایط بازار خرید و فروش خانه و آپارتمان و قیمت‌های پیشنهادی به اندازه‎ای تغییر کرده‎است که حتی برخی ازآپارتمان‌های‎ مصرفی نیز به قیمت میلیاردی خرید و فروش  می‌شوند.

آپارتمان های مصرفی متراژ متوسط

میزان معاملات آپارتمان‎های متراژ ‎متوسط در مردادماه

به گزارش مجله دلتا به نقل ازدنیای اقتصاد، از ابتدای مرداد ماه امسال تاکنون حدود ۲۳ درصد از معاملات خرید و فروش واحد های  مسکونی با قیمت‎های  بیش از یک میلیارد تومان انجام شده است.

تا پیش از ورود بازار مسکن به دوره رونق و بالارفتن قیمت‌ها، عمده معاملات خرید و فروش واحدهای مسکونی متراژمتوسط با قیمت‌های میلیاردی، در مناطق یک، ۲ و ۳ انجام می‌شده‎است.

معاملات املاک کلنگی و لوکس

در ضمن دراین میان ،معاملاتی هم انجام شده که مربوط به املاک مسکونی کلنگی یا خانه‌های لوکس درسایر مناطق کلانشهر تهران بود‎ه‎ که ارزش میلیاردی داشته‎است .

در عین حال پس از طی بیش‎از یک فصل نوسان قیمت‎های پی در پی در بازار مسکن، هم اکنون آپارتمان‌های مصرفی و ‌متراژمتوسط در فهرست آپارتمان‎های مسکونی فروخته شده با قیمت‎های  بیش از یک میلیارد تومان چندان هم نایاب نیست.

برای مثال در روزهای سپری شده از مردادماه سال ۹۷، یک‎واحد آپارتمان‎مسکونی ۸۵ مترمربعی ۵ ساله به‎قیمت یک میلیارد و ۸۰ میلیون تومان، یعنی مترمربعی ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در محله‎پونک واقع در منطقه ۵ تهران معامله شده است.

همچنین، آپارتمان مسکونی ۸۸ مترمربعی دیگری واقع در محله‎ازگل در منطقه‎۴ تهران با عمر بنای ۱۰ ساله در مردادماه امسال به قیمت مترمربعی ۱۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و قیمت کل یک میلیارد و ۸۵ میلیون تومان به‎فروش رسیده‎است .

بنا بر این گزارش، این معاملات با قیمت‌های بسیار‎بالا در حالی صورت گرفته که چنین آپارتمان‌هایی فراتر از قدرت مالی خریداران و متقاضیان‎مصرفی خانه و آپارتمان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…